۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

واکنش مدیرعامل سپاهان به اظهارات نفتی‌ها

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به اظهار نظر سرپرست تیم نفت مبنی بر اینکه عقد قرارداد باشگاه سپاهان با غفوری غیرقانونی بوده، گفت: طبق استعلامی که از فدراسیون فوتبال گرفته‌ایم، غفوری قراردادش با باشگاه نفت به پایان رسیده است.
کد خبر : ۱۷۹۲۹۰

صراط: مهرزاد خلیلیان، در خصوص ادعای مسئولان باشگاه نفت تهران مبنی بر اینکه وریا غفوری با این باشگاه قرارداد سه ساله داشته و اقدام مسئولان باشگاه سپاهان در عقد قرارداد با این بازیکن غیرقانونی بوده است، به خبرنگار مهر گفت: غفوری بازیکن حرفه‌ای بوده که از سرمایه‌های فوتبال ایران محسوب می شود، بنابراین نباید چنین استعدادهایی را با بردن به مسائل حاشیه‌ای بسوزانیم. ما در خصوص قرارداد این بازیکن از فدراسیون فوتبال استعلام گرفته ایم و شهبازی، در کمیته نقل و انتقالات فدراسیون، نیز این موضوع را تایید می کند.

وی در همین خصوص افزود: من پس از پیش آمدن این مسائل با وریا صحبت کردم و او نیز به من گفت که در گذشته نفتی ها در خصوص پیوستن یعقوب کریمی به سپاهان نیز چنین مسائلی را مطرح کرده بودند. من هم به وی اطمینان خاطر دادم که باشگاه سپاهان فقط در مسیر قانون حرکت می کند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در خصوص صحبت‌های سرپرست تیم نفت که گفته بود " چون غفوری هنگام عقد قرارداد با باشگاه نفت زیر 28 سال داشته، بنابراین طبق آیین نامه نقل و انتقالات آن موقع با وی قرارداد سه ساله بسته شده"، گفت: غفوری دارای یک ایجینت رسمی فیفا است. این ایجنت با ارائه مدارک مورد نیاز در خصوص قرارداد این بازیکن به ما اطمینان خاطر داده است، مگر می شود که بازیکنی مثل غفوری و ایجینت رسمی او فقط برای دریافت یک پول پیش مرتکب تخلفی شوند که متعاقبش اعلام جرو از سوی باشگاه سپاهان را به دنبال داشته باشد؟ بازهم تاکید می کنم ملاک ما فقط قانون است نه آنچه که از سوی برخی از دوستان در رسانه ها مطرح شده است.

منبع: مهر