۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

قهرمانی جام‌ حذفی‌ فوتسال‌ +تصاویر

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با برتری مقابل میثاق تهران عنوان قهرمانی اولین دوره جام حذفی فوتسال ایران را به دست آورد.
کد خبر : ۱۷۹۵۱۵
صراط: دیدار پایانی مسابقات فوتسال جام حذفی ایران، در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و در پایان تیم ماهان تندیس با سرمربیگری محسن حسن‌زاده موفق شد پس از تساوی در وقت‌های عادی و اضافه در ضربات پنالتی مقابل میثاق تهران به پیروزی دست پیدا کند.

این بازی در وقت عادی 2 بر 2 مساوی شد و در پایان وقت اضافی نیز تساوی 3 - 3 بر تابلو ثبت شد تا کار به پنالتی کشیده شود. گل‌های ماهان را ابوالقاسم عروجی، علیرضا وفایی و اولاد بابا وارد دروازه حریف کردند. مجید رئیسی و موسی حسن‌دوست و محسن فرهمند نیز گل‌های میثاق به ثمر رساندند.

در ضربات پنالتی مسعود دانشور، کرمانی، کوهستانی و قاسمی هر چهار ضربه تیم ماهان را تبدیل به گل کردند و در مقابل محسن فرهمند از تیم میثاق موفق شد ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کند و حسن‌نژاد و سلطانی در تبدیل ضربه پنالتی خود به گل ناکام بودند تا در نهایت این دیدار با برتری 7 بر 4 ماهان تندیس قم به پایان برسد.

این مسابقه با استقبال خوب تماشاگران قمی و تهرانی روبه‌رو بود و علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، سید رضا افتخاری، رییس کمیته فوتسال این فدراسیون و پیشکسوتان این فدراسیون نظیر حسین شمس و میرشاد ماجدی با حضور در سالن از این بازی دیدن کردند.

در نیمه اول این دیدار درگیری میان تماشاگران و پرتاب اشیا از سوی آن‌ها به زمین بازی سبب شد بازی برای لحظاتی با وقفه روبه‌رو شود و در نهایت با درخواست مربیان و بازیکنان دو تیم از تماشاگران خود بازی روند عادی خود را طی کرد.

در این بازی ایازی دروازه‌بان ماهان بارها در طول مسابقه با وقت‌کشی‌های خود موجب اعتراض بازیکنان و طرفداران میثاق شد.

تنها اخراجی این دیدار وزیرزاده، کاپیتان تیم ماهان بود که در نیمه دوم وقت قانونی با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور از زمین بازی اخراج شد که همین قضیه موجب شد بر اساس قانون تا 2 دقیقه این چهار نفره مقابل میثاق به بازی ادامه دهد.

12 تیم از اولین دوره جام حذفی فوتسال ایران در طی مراحل مختلف کنار کشیدند که بیشتر آن‌ها از عدم برنامه‌ریزی مناسب کمیته فوتسال به فدراسیون فوتبال درباره همزمانی جام حذفی با مسابقه‌های لیگ برتر گلایه داشتند و عدم برنامه‌ریزی مناسب را دلیل کناره‌گیری خود اعلام کردند.

به گفته افتخاری رییس کمیته فوتسال قرار است قهرمان جام حذفی به یک تورنمنت بین‌المللی در روسیه اعزام شود.














منبع: ایسنا
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند