۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۹
ادامه فحاشی سبزها پس از افشاگری مهاجرانی

بالاترین: این جلبک رئیس ما شده است!

دوستان اظهارات مهاجراني را جدي بگيريد و تأمل كنيد. هوشيار باشيد كه جنبش به انحراف و انفعال و سردي كشيده مي شود. باند مهاجراني با زيركي افسار جنبش را به دست گرفته اند...
کد خبر : ۱۷۹۸۵
صراط - اعتراف سرحلقه باند لندن به استقلال جمهوري اسلامي ايران در مقابل آمريكا و سلامت اقتصادي رهبرانقلاب و خانواده ايشان، محافل ضدانقلاب را كه طي هفته هاي اخير با بدبياري و رسوايي هاي گسترده اي دست به گريبان بوده اند، به شدت عصباني و پريشان كرد.
اظهارات بهاءالله مهاجراني كه ضمناً اعتراف به وابستگي فتنه سبز به بيگانگان و ماهيت كذاب اين جريان نسبت به رهبري و نظام جمهوري اسلامي بود، باعث شد كه رسانه هاي ضدانقلاب مهاجراني را به رگبار انواع ناسزا ببندند و اين در حالي است كه تا همين چند هفته قبل، گوش به فرمان وي و حلقه رسانه اي او (جرس) بودند. اين رسانه ها از رئيس اتاق فكر فتنه سبز در لندن با الفاظي نظير، خائن، شيرپاك[...]خورده، بي شرف، ولگرد و سبزجلبكي، مزدور جمهوري اسلامي و... ياد كردند. برخي از اين تعابير به قدري موهن است كه حتي قابليت چاپ ندارد.
در اين ميان شبكه بالاترين با «داغ» كردن موضوع اظهارات مهاجراني نوشت: دوستان اظهارات مهاجراني را جدي بگيريد و تأمل كنيد. هوشيار باشيد كه جنبش به انحراف و انفعال و سردي كشيده مي شود. باند مهاجراني با زيركي افسار جنبش را به دست گرفته اند. تشكيل شوراي هماهنگي راه سبز با حضور برخي اصلاح طلبان از اقدامات اين باند است. شوراي مذكور به شدت مشكوك است مخصوصاً كه اعضاي خود را معرفي نمي كنند و برنامه هاي بي خاصيتي مانند سه شنبه اعتراض يا طرح اسب تروا را گذاشتند يا بيانيه به اسم جبهه مشاركت دادند كه ما برانداز نيستيم. حركات اصلاح طلبان بسيار شك برانگيز بود تا اينكه با سخنان مهاجراني تبديل به يقين شد. متاسفانه دسيسه اي از سوي اصلاح طلبان در كار است تا جنبش به سردي و انفعال كشيده شود، مانند سناريوي اسب تروا كه سال گذشته براي 22 بهمن مطرح كردند. آن موضوع هم زير سر مهاجراني بود يا همين تظاهرات 10 اسفندي كه شوراي هماهنگي اعلام كرد.
بالاترين در مطلب ديگري نوشت: واقعا كه 2 روز است وقتمان را در بالاترين اختصاص داده ايم به شستن و [...] هيكل اين مردك مهاجراني. خاك بر سرمون با اين اطلاع رساني. خوشم مي آيد كه همه مون هم مي گيم اين جماعت از نيروهاي رژيمن، اونوقت دوباره بازي شونو مي خوريم. نگاه بكنين حرف زدن هاي اين جماعت اصلاح طلب دقيقاً كيا -چه وقت ها- شروع ميشه، همون موقع كه صحبت راهپيمائيه. اينها معلوم نيست [...] و نوكر كين. اون از كديور كه گفت هم غزه هم لبنان، اين هم از مهاجراني. حكومت خيلي از اينها استفاده نمي كنه، مگر به وقتش.
مهدي خزعلي هم كه مي كوشد خود را در فتنه سبز فعال نشان دهد، در بالاترين به مهاجراني حمله كرد و نوشت: مرد ناحسابي بنشين رمانت را بنويس و با سياست كاري نداشته باش، مثل من كه ديگه قلم سياسي نمي زنم و دارم آشپزي مي نويسم! آقاي مهاجراني شما اول كسي بوديد كه طرح مادام العمري رياست جمهوري هاشمي را نوشتيد. دوران اصلاحات هم، تساهل و تسامح شما كمر ما را شكست. بي انضباطي مالي شما در ارشاد هم كه جاي خود دارد. فراموش كه نكرده ايد خاصه خرجي براي نشريات اصلاح طلبان ومحدوديت براي مخالفان را! ماجراي فرار شما سر ماجراي خانم «مهسا-ي» بود نه مسئله سياسي. شما مي توانيد برگرديد و با جناب عطريانفر شب شعر داشته باشيد اما پرونده تان سنگين تر از اين حرفهاست.
سايت فيس بوك نيز خطاب به اپوزيسيون نوشت: آقايان! بس كنيد! مگر نمي بينيد كه كيهان چهارچشمي مواظب شماست و از خوشحالي داره با دمش گردو ميشكنه. اصلا هيچ فكر كرده ايد چرا كيهان كه مهاجراني را «بهاءالله» و «شيرخرخورده» مي ناميد، امروز به او تخفيف داده و از القاب قبلي فاكتور گرفته؟ فردا گند گنجي هم درمياد و كيهان القاب اكبرگاف و اكبرپونز را حذف مي كند! بابا چه جوري بگم؟ به خودم هم شك دارم، شايد من هم روزي روزگاري از كيهان سردرآوردم!
نظرات بینندگان
زیر نور ماه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
۰
۱
و خدا مکرشان را به خودشان برمیگرداد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
با سلام .
به نظر می رسد استفاده ازکلمه "افشاگری" در روتیتر چندان مناسب نباشد زیرا این کلمه در مواردی بکار میرود که فردی از اقدامات خلاف یا رفتارهای فاسدی پرده بر میدارد.حال انکه در مورد اخیر مهاجرانی با بیان سلامت نفس حضرت آقا و پاکدستی ایشان در واقع "اعتراف" کرده است نه افشا گری.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
۸
۱
شما اصلا می دونین فیس بوک چی هست؟
یه بار رفتین تو سایت که ببینید طرز کار اون چه شکلیه؟
فیس بوک چیزی نمی نویسه! آدمهایی که توی فیسبوک صفحه درست می کنن اونجا مطلب می نویسن
مثلا صفحه یه نفر صفحه ای به نام لبیک یا خامنه ای در فیسبوک ساخته که حدود2300عضو داره
فیسبوک فرق می کنه با کاربران فیسبوک!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
۱
۱
بنی صدر هم مخالف آمریکا است
آنتی التقاط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
۳
۰
بهاء ا... جان پسر گلم ولی انصافا تو و همفکرات نشون دادید که وضعیت اقتصادی کثیف و حال بهم زنی دارید انصافا جا داره اون همه حروم خوری هایی که کردین رو برای یه بارم که شده یه ذره اشو با همین صداقتی که الان به کار بردی بیاین به ملت بگین