۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

چند سوال از توکلی درباره یک نشست

یک دانشجو با ارسال مطلبی به صراط، از حضور احمد توکلی در یک نشست دانشجویی در شیراز انتقاد کرده است.
کد خبر : ۱۸۰۱۰۵
صراط: یکی از دانشجویان با ارسال مطلبی به صراط، از حضور احمد توکلی در یک نشست دانشجویی در شیراز انتقاد کرده است.

به گزارش صراط، این دانشجو نوشته است: متاسفانه با خبر شدیم در نشستی که تحت عنوان " میثاق انجمن های اسلامی با خط امام !" در دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسط انجمن اسلامی این دانشگاه (که عضو رسمی دفتر تحکیم است) برگرار شد ، جناب آقای احمد توکلی، نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز حاضر بوده و به ایراد سخنرانی پرداخته است .

در این رابطه، نگارنده چند سوال از جناب توکلی داشته و امید دارد که پاسخ این نماینده محترم مجلس به این سوالات را دریافت کند.

1 – آیا ایشان از ماهیت این نشست با خبر بوده اند و در این نشست شرکت کرده اند یا خیر ؟ اگر پاسخ ایشان به این سوال مثبت است، باید پرسید که آیا جناب توکلی موافق خط مشی اعلام شده توسط این گروه مجعول از انجمن های اسلامی هستند؟ آیا ایشان موافق قرائت خاص این گروه تندرو از اندیشه های حضرت امام (ره) هستند ؟ آیا جناب توکلی نمی داند در این قرائت خاص از تفکرات امام، جنایتی که در فتنه 88 روی داد، نه تنها محکوم نیست، بلکه ممدوح نیز هست؟!

و اگر پاسخ ایشان منفی است ، باید پرسید چطور یک نماینده محترم مجلس ، که از پایتخت کشور نیز رای آورده است و همچنین صاحب چند رسانه ی مجازی و مکتوب نیز هست ، از ماهیت این اقلیت تندرو، بی خبر بوده است ؟

آیا مگر نه این است که نمایندگان محترم مجلس ، باید بیش از توده مردم در جریان اوضاع و احوال سیاسی روز جامعه و همچنین فضای دانشگاه ها و تحرکات عوامل مشکوک دشمن در فضای بین دانشجویان باشند ؟

2 – آیا ایشان شناخت دقیقی از ر . ن که در واقع عامل دعوت ایشان به این نشست کذایی بوده ، دارند ؟ آیا سایتی که توسط این عنصر معلوم الحال  اداره میشود و در سایه غفلت مسولان نظارتی ، بعضا حملاتی را به رهبر انقلاب ، نهاد های نظارتی و جریان انقلابی دانشجویان در دفتر تحکیم وحدت می کند ، به رویت جناب توکلی رسیده است ؟

3 – جناب توکلی ، در سال 80 ، با شعار نقد سیاست های دولت اصلاحات ، وارد کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری شد و تبدیل به رقیب اصلی سید محمد خاتمی در آن انتخابات گشت و مورد حمایت جریان انقلابی و حزب اللهی جامعه و همچنین دانشجویان قرار گرفت . آیا جناب توکلی از بیانیه ای که اخیرا توسط این اقلیت تندرو ، به مناسبت سالگرد واقعه دوم خرداد صادر شده ، با خبرند ؟ آیا تعریف و تمجید های عجیب و غریب این گروه تندرو از اصلاحات آمریکایی دولت خاتمی را مطالعه کرده اند و در عین حال در نشست آن ها شرکت کرده اند ؟

شایسته است که اگر  به هر علتی ، جناب توکلی از موارد فوق الذکر بی خبر بوده اند ( که انشاالله همین طور باشد ) به سرعت نسبت به این گروه تندرو موضع گیری شفاف و روشنی کرده و همچنان مانند سابق به عنوان یک نماینده مجلس  حزب اللهی که همیشه پرچمدار مبارزه و اعلام برائت از مفاسد اقتصادی و سیاسی  بوده اند ، شناخته شوند .

امید  داریم که جناب توکلی به این سوالات پاسخی قانع کننده بدهند . چرا که مطالبه همیشگی رهبری از دانشجویان ، پرسشگری است . و ایضا مطالبه ایشان از مسولین هم پاسخ گویی به توده مردم و دانشجویان به عنوان روح بیدار جامعه است .