۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

جزئیات مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال

محمدرضا ملامحمد گفت: به قصد حمایت از تیم ملی فوتبال مراسم بدرقه ای برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم که برنامه های مفرحی در این مراسم برگزار می شود.
کد خبر : ۱۸۰۱۱۳

صراط: رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال به مواردی اشاره کرد.


 محمدرضا ملامحمد گفت: به قصد حمایت از تیم ملی فوتبال مراسم بدرقه ای برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم که برنامه های مفرحی در این مراسم برگزار می شود.

وی افزود: اهدای پرچم ایران، برنامه های فرهنگی همچون اجرای گروه هنری جایلان، اجرای حرکات نمایشی با توپ، پخش موسیقی و کلیپ های ورزشی و اجرای مراسم باستانی از برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: مراسم رسمی با پخش سرود ورزشی و ورود 20 پرچمدار آغاز خواهد شد و پس از نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه ارکستر ملی تهران که همزمان با ورود ریاست جمهور بوده، رئیس فدراسیون، وزیر ورزش و جوانان سخنرانی خواهند کرد. ضمن اینکه لوح های شکیلی برای حامیان تیم های ملی در نظر گرفته شده است.

ملامحمد ادامه داد: پس از ورود اعضا تیم ملی به سالن 12 هزار نفری آزادی که با نور افشانی و پخش کلیپ همراه است، میثاق نامه اعضا تیم ملی توسط جواد نکونام کاپیتان ارزشمند تیم ملی قرائت می شود.

رئیس کمیته فرهنگی عنوان کرد: پس از قرائت میثاق نامه، دکتر روحانی دقایقی برای حاضرین و اعضای تیم ملی صحبت خواهد کرد و پس از آن مراسم تودیع اعضای تیم ملی با رئیس جمهور و مردم با اجرای رژه در سالن 12 هزار نفری آزادی و در نهایت قرائت دعای بدرقه و عبور بازیکنان از دروازه قرآن انجام خواهد شد. همچنین در پایان این مراسم نیز ترانه جام جهانی توسط احسان خواجه امیری اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: هنرمندان، دانشجویان، دانش آموزان، هیئت های فوتبال استان های البرز و تهران، وزارت ورزش و جوانان، رسانه های گروهی، بسیج ورزش کشور، انجمن دوقلوهای ایران، کانون هواداران تیم ملی و بنیاد شهید و مستضعفان در این مراسم حضور دارند.
برچسب ها: فوتبال صراط