۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۶

رای جامانده آیت‌الله مهدوی‌کنی درگلدان

در خبر قبلی اعلام شده بود که آیت‌الله مهدوی کنی با ۶۳ رای به عنوان رییس جدید خبرگان رهبری انتخاب شده است،‌ که پس از مشخص شدن یک رای به جا مانده در گلدان رای‌گیری، آمار رای وی به ۶۴ رای رسید.
کد خبر : ۱۸۰۲۲

رسا نوشت: انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری ساعتی پیش پایان یافت و آیت‌الله مهدوی کنی با ۶۴ رای موافق از ۸۰ رای به عنوان رییس جدید مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

همچنین آیت‌الله محمد یزدی، با ۵۰ رای از ۷۹ رای به عنوان نایب رییس اول، آیت‌الله هاشمی شاهرودی با ۴۵ رای نایب رییس دوم مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام و المسلمین دری نجف آبادی و آیت‌الله سیداحمد خاتمی در نهمین اجلاسیه رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری به عنوان منشی خبرگان برگزیده شدند.

همچنین آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی به عنوان کارپرداز خبرگان رهبری انتخاب شدند.

گفتنی است، در خبر قبلی اعلام شده بود که آیت‌الله مهدوی کنی با ۶۳ رای به عنوان رییس جدید خبرگان رهبری انتخاب شده است،‌ که پس از مشخص شدن یک رای به جا مانده در گلدان رای‌گیری، آمار رای وی به ۶۴ رای رسید.

نظرات بینندگان
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
۵
۲
الحمدلله خدايا تورا شكر مكنيم بعدد بينهايت
انشا ا... خيز بعدي بايد مجمع تشخيص باشه .
مردم شريف امت اسلامي هم تكليفشان براي انتخاب بعدي خبرگان است كه ان شا ا... به وظيفه الهي خود عمل خواهند كرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب از مصلحتم بره کنار ردیفه چون دیگه همه پولدار میشن و بیکاری واعتیاد وفقروفحشا واختلاس وفساد وعدم برابری امکانات و..... حل میشه
دوره طلایی وزیبای ایران شروع میشه هرچی بدبختی وبیچارگی تو این مملکت بود زیر سره خاتمی وهاشمی وپسراش وموسوی وکروبی بود که خدارو شکر حل شد!!!!
اگه تو کاندید بشی بهت رای میدم ببنیم تو چه گلی به سره مردم میزنی سید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
۱
۶
دوباره بشمارند شاید بیشتر بشه مثلا دویست یا سیصد یا بیشتر
مهدی پناه
|
Iran (Islamic Republic of)
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند