۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۲

رویای بکام در ۴۱ سالگی

کاپیتان اسبق سه شیر(تیم ملی انگلیس) احتمال می‌دهد به دوران بازنشستگی خاتمه داده و به عنوان اولین رئیس باشگاه فوتبال در تیمش بازی کند.
کد خبر : ۱۸۰۴۹۱
صراط: «دیوید بکام» حدود یک سال قبل کفش‌‌هایش را به عنوان بازیکن آویخت و اعلام بازنشستگی کرد. این اتفاق البته باعث نشد وی دنیای این ورزش را ترک کند. بلکه حتی تلاش کرد در نقشی جدید حاضر شود.

آخرین گزارشاتی که از این ستاره 39 ساله انگلیسی موجود بود،‌ حکایت از این داشت که وی قصد تاسیس باشگاه فوتبال در میامی آمریکا را دارد. حتی عنوان کرد می‌خواهد ورزشگاهی را با بودجه‌ای بین 200 تا 250 میلیون دلار بسازد. طبق همین اظهارات، تیم باشگاهی‌اش ظاهرا از سال 2016 باید در رده بالای باشگاهی فعالیت کند.

با این شرایط به نظر می‌رسد او قصد به پا کردن دوباره کفش‌های ورزشی‌اش و ورود مجدد به مستطیل سبز را دارد.

از این رو اظهار داشت: هرچه فکر می‌کنم رئیس باشگاهی را در فوتبال دنیا نمی‌بینم که از یک سو مدیر باشد و از سوی دیگر خود نیز در تیمش بازی کند.

وی ادامه داد: وقتی برای تماشای مسابقات بسکتبال می‌روم و می‌بینم یکسری قهرمانان این رشته بعد از خداحافظی بار دیگر به عرصه ورزش بازگشته و بازی می‌کنند، از خود می‌پرسم که آیا من نمی‌توانم فوتبال بازی کنم؟

بکام برای این منظور البته امیدوار است تیمش را ابتدا تشکیل داده و بعد ارزیابی کند در آن موقع که 41 ساله می‌شود، از نظر توان جسمانی قادر به حضور در میدان است یا اینکه از دور به حمایت بازیکنان تحت قراردادش خواهد پرداخت.
منبع: فارس