۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۲:۰۵
کاربران بالاترین:

اینجوری صد سال دیگه هم نمیتونیم هیچ غلطی بکنیم

ادعاهای دروغ سران فتنه مبنی بر مسالمت آمیز بودن این جریان و پایبندی به قانون اساسی با توصیه به استفاده از چماق در جریان تحرکات غیر قانونی فتنه گران به آنها یادآورشد:" هرکدوم یک چوب دستمون باشه برای اینها کافیه."این نظر منتخب با اذعان به قدرت روحی حامیان نظام و ناتوانی ضد انقلاب برای مقابله با آنها افزود:" خاک تو سر مااز یک بچه بسیجی فرار می کنیم."
کد خبر : ۱۸۰۵۷
"صراط" - ناکامی قطعی جریان فتنه در ایجاد آشوب و زنده کردن کالبد بی جان فتنه ؛عناصر ضد انقلاب را وادار به اعترافات جالبی کرده است.
به گزارش صراط نیوز یکی ازنظرات منتخب در بالاترین با اشاره به لاف زدن ضد انقلاب در ایجاد آشوب در تهران ؛حداکثر تعداد ضد انقلابیون حاضر در تحرکات اخیر این جریان را 400 نفر دانست و خاطر نشان کرد:" به این نمیگن تظاهرات. این کلاه سر خود گذاشتنه. ایرانیها(عناصر ضد انقلاب) هم 400 نفر جمع میشن و فوری میرن خونه که سر سفره آماده باشند."
این کاربر بالاترین با پذیرش تلویحی ناکامی و ناتوانی جریان فتنه برای برآورده کردن اهداف صحنه گردانهای خارجی این جریان اضافه کرد:" اینجوری صد سال دیگه هم نمیتونیم هیچ غلطی بکنیم."
بنا براین گزارش یکی دیگرازنظرات منتخب دراین سایت ضد انقلابی نیزبا فراموش کردن ادعاهای دروغ سران فتنه مبنی بر مسالمت آمیز بودن این جریان و پایبندی به قانون اساسی با توصیه به استفاده از چماق در جریان تحرکات غیر قانونی فتنه گران به آنها یادآورشد:" هرکدوم یک چوب دستمون باشه برای اینها کافیه."این نظر منتخب با اذعان به قدرت روحی حامیان نظام و ناتوانی ضد انقلاب برای مقابله با آنها افزود:" خاک تو سر مااز یک بچه بسیجی فرار می کنیم."
سردرگمی کاربران این سایت ضد انقلابی بعد از ناکامی و شکستهای پی در پی این جریان ضد انقلابی و آزمودن انواع راههای مختلف برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی سبب شد تا یک فرد دیگر در نظر خود موثرترین راه برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی را بوق زدن و ایجاد ترافیک بداند!!!
بر اساس این گزارش یکی ضد انقلاب دیگرحاضر درترمینال هماهنگی ضد انقلاب در فضای مجازی نیزبا حمله به سازگارا و بی شعور خطاب کردن وی گفت:" سازگارای بی شعور ........با اون دستور العمل دادنش و خاک بر سر همه اونهایی که این ابله مزدور رو باور کردند."
این گزارش می افزاید یک ضد انقلاب دیگر نیز با تمسخر فتنه گران و راهکارهای شجاعانه!! آنها افزود:" جماعت غیور و شجاع ! بجای اینکه هی بیاییم لینک آموزش کار دستی تو بالاترین بدیم ،باد کنک هوا کنیم ، تخم مرغ سبز درست کنیم ، قاشق زنی کینم! و .... / فکری جدید کنیم."
گفتنی است ناکامی و یاس ضد انقلاب وعناصر فتنه گر درحالی از فضای حقیقی به فضای مجازی به عنوان اصلی ترین مکان جولان!! و قدرت نمایی فتنه گران سرایت کرده است که طی هفته های اخیر بی بی سی فارسی یا اصلی ترین تکیه گاه رسانه ایی جریان فتنه در کنار تلویزیون صدای امریکا و به همراه سایتهای وابسته به سران فتنه ؛ سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و سایر سایتهای ضد انقلابی همانند بالاترین با توسل به انواع دروغهای مختلف و پخش شایعات تمام تلاش خود را برای احیای جریان فتنه و ایجاد آشوب در کشوربه کار گرفتند که تمامی این تلاشها با هوشیاری مردم ؛مسولان و فعالان رسانه ایی حامی نظام اسلامی با شکست قطعی مواجه شد و مهر تایید مجددی بر مرگ جریان فتنه زد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
۶
۳
بابا چند تا بچه قرطي سوسول بالاشهري چقدر زرنگ شدن....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
۱
۴
اینقدر بالاترین را تبلیغ نکنید.نکنه از استراتژی ضد تبلیغ استفاده می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
۱
۴
قذافی هم از توطئه خارجی و بی بی سی مینالد. شاه هم تا آخر از بی بی سی و قدرتهای خارجی مثل کمونیستها نالید. شباهت حرفهای اقتدار گرایان ایرانی به حرفهای شاه و قذافی و توهم توطئه آنها نشان میدهد که سرنوشت همهشان یکی است.
درود بر سران فتنه که حامی واقعی رهبرند.
مهدی پناه
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کنم قرصهات رو نخوردی
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با معمر قذافی نسبتی ندارید؟ حرفات شبیه اونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
۲
۸
تا وقتی جلوی مردم آتش می گشایید و قانون اساسی خودتان را نقض می کنید می مانید ولی اگر بروید تجریه ی حکومت اسلامی را هم با خود خواهید برد!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا کو تا رفتن؟ ما تا حلوای شما منافقین رو نخوریم قصد رفتن نداریم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض معذرت ولی خدا مغز رو به انسان داده تا با آن فکر کند!
جلوی مردم آتش می گشایید؟!
شام چی خوردی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
آتش گشودن بعنی کشتن با اسلحه