۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲

سقوط کودک 9 ماهه به چاهک آسانسور

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی از سقوط کودک 9 ماهه در چاهک آسانسور ساختمان نیمه‌کاره خبر داد.
کد خبر : ۱۸۰۷۵۹
صراط: حبیب حسینقلی‌زاده گفت: این حادثه در ساعت 11:17 امروز به اتاق فرمان 115 استان گزارش شد و بلافاصله تکنیسین‌های پایگاه 53 اورژانس تبریز به آدرس نصف‌راه، کوی اشکان تبریز اعزام شدند.

وی گفت: علی‌رغم نبود علائم حیاتی در این کودک 9 ماهه، تکنیسین‌های اعزامی تلاش خود را برای احیای وی انجام دادند و با اعزام کودک به بیمارستان شهید، محلاتی مرگ کودک در محل تائید شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی همچنین برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با تریلر در جاده اهر تبریز، سه راهی شهرک در ساعت 11 صبح امروز _ 17 خرداد_ خبر داد و گفت: این حادثه نیز یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

حسینقلی‌زاده یادآور شد: سه مصدوم این سانحه توسط تکنیسین‌های مستقر در پایگاه‌های خواجه و شیخ‌رجب به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شدند.

وی با ابراز تاسف از اینکه اکثر تصادفات در نزدیکی شهرها و 30 کیلومتری شهرها به هر دلیل اعم از خواب‌آلودگی راننده یا عجله برای رسیدن، به وقوع می‌پیوندد از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.

منبع: ایسنا