۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

مصدومان غايب جام بيستم

فرانک ريبري، رادامل فالکائو و مارکو رويس از جمله بزرگاني هستند که به دليل مصدوميت حضور در جام جهاني را از دست دادند.
کد خبر : ۱۸۱۰۴۲
صراط:جام جهاني برزيل در حالي 3 روز ديگر آغاز مي‌شود که در بيستمين دوره اين رقابت‌ها چند بازيکن به دليل مصدوميت بزرگترين رويداد فوتبالي جهان را از دست دادند.

مارکو رويس (آلمان)

هافبک تيم ملي آلمان و باشگاه بوروسيا دورتموند در جريان پيروزي پر گل ژرمن‌ها برابر ارمنستان از ناحيه مچ‌پا مصدوم شد تا حضور در اين رقابت‌ها را از دست بدهد. سرمربي تيم ملي آلمان شکودران مصطفي را به جاي مارکو رويس به اردوي تيم ملي آلمان دعوت کرد.

فرانک ريبري (فرانسه)

يکي از تلخ‌ترين خبرها براي فوتبالدوستان فرانسوي خط خوردن فرانک ريبري از فهرست تيم ملي به دليل مصدوميت بود. اين بازيکن اواخر فصل قبل همراه بايرن‌ مونيخ مصدوم شد اما نتوانست خود را به شرايط مطلوب بدني برساند.

رادامل فالکائو (کلمبيا)

مهاجم قدرتمند موناکوي فرانسه در جام حذفي اين کشور مصدوم شد. در حالي که انتظار مي‌رفت اين بازيکن بتواند به جام‌جهاني برسد در نهايت خوزه نستور پکرمن روي نام او خط قرمز کشيد. فالکائو در فهرست اوليه کلمبيا براي جام‌جهاني حاضر بود.

ريکاردو مونتوليوو (ايتاليا)

هافبک بازيساز تيم ملي ايتاليا در بازي دوستانه با ايرلند دچار مصدوميت شد و حضور در بيستمين دوره جام‌جهاني 2014 را از دست داد. نبودن مونتوليوو در جام‌جهاني قطعا حس خواهد شد.

لوئيس مونتس (مکزيک)

لوئيز مونتس 28 ساله در ديدار دوستانه با اکوادور از ناحيه پاي راست دچار شکستگي شد تا روياي حضور در جام جهاني 2014 برزيل برايش نقش برآب شود. مونتس که بلافاصله به بيمارستاني در تگزاس آمريکا منتقل شد اعلام شد که از ناحيه پاي راست دچار شکستگي شديدي شده است و قادر به همراهي تيم ملي مکزيک نيست. مونتس 28 ساله که يکي از بازيکنان کليدي مکزيک به شمار مي‌رفت تاکنون 12 بازي ملي و 3 گل‌زده در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

ويکتور والدس (اسپانيا)

ويکتور والدس در بازي بارسلونا برابر سلتاويگو دچار مصدوميت شديد شد که باعث شد نتواند بازي‌هاي تيمش را در ليگا ادامه دهد و به اين ترتيب خيلي زود حضور در جام‌جهاني را از دست داد.


منبع:ورزش3