۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

دل بوسکه ترسي از رويارويي با هلند نداريم

سرمربي تيم ملي اسپانيا عنوان کرد بازيکنانش ترسي از رويارويي با هلند در جام‌جهاني ندارند اما براي اين تيم احترام قائل هستند.
کد خبر : ۱۸۱۰۴۴
صراط: سرمربي تيم ملي اسپانيا عنوان کرد بازيکنانش ترسي از رويارويي با هلند در جام‌جهاني ندارند اما براي اين تيم احترام قائل هستند.اسپانيا در اولين ديدار خود در جام‌جهاني 2014 برابر هلند به ميدان خواهد رفت. اين ديدار تکرار فينال دوره قبل جام‌جهاني 2014 محسوب مي‌شود.
 
اعضاي تيم ملي اسپانيا عصر روز گذشته (يک‌شنبه) براي حضور در بيستمين دوره جام‌جهاني وارد برزيل شدند.
 
ويسنته‌دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا درباره ديدار نخست تيمش برابر هلند در جام بيستم گفت: براي هلند احترام زيادي قائل هستيم اما ترسي از اين تيم نداريم. آنها در دوره قبلي در رده دوم جام‌جهاني قرار گرفتند و اين نشان مي‌دهد که تيم خوب و قدرتمندي هستند.
 
سرمربي تيم ملي اسپانيا درباره ارزيابي خود از عملکرد "لاروخا" در جام‌جهاني گفت:‌ پس از چند هفته تمرين و انجام 2 ديدار دوستانه نسبت به عملکرد خوب تيمم در جام‌جهاني خوش‌بين هستم. بازيکنان در جلسات تمريني انتظارات را برآورده کردند و با اعتماد به نفس بازي‌هايمان را در جام جهاني آغاز مي‌کنيم.
 
دل‌بوسکه در پاسخ به اين سوال که آيا حضور نيافتن ستارگاني چون فالکائو و ريبري در جام‌جهاني باعث کم شدن جذابيت اين رقابت‌ها مي‌شود يا خير، گفت: يک تعداد بازيکن بزرگ در اين رقابت‌ها حضور ندارد که ناراحت کننده است اما فکر نمي‌کنم حضور نداشتن اين بازيکنان باعث شود تا از جذابيت جام‌جهاني کاسته شود.
 
سرمربي لاروخا در پايان درباره نگراني‌اش از بازي تدافعي رقيبان در جام‌جهاني گفت: فکر نمي‌کنم تيم‌ها برابر اسپانيا تدافعي بازي کنند. اگر هم چنين شود سعي مي‌کنيم فضاهاي کافي در دفاع حريف ايجاد کنيم و بتوانيم به دروازه حريف نزديک شويم.
 
اسپانيا، قهرمان دوره قبل جام‌جهاني بايد در اولين ديدار خود در برزيل 2014 برابر هلند به ميدان برود. سپس در دومين ديدار با شيلي بازي خواهد داشت و در آخرين ديدار مرحله گروهي به مصاف استراليا خواهد رفت.
منبع: ایسنا