۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
حیدری:

بارهااز خادم خواسته‌ام که درکشتی نباشم

نایب رئیس فدارسیون کشتی گفت: من بارها از خادم خواسته‌ام که در کشتی نباشم اما وی قبول نکرده است.
کد خبر : ۱۸۱۱۵۰
صراط: علیرضا حیدری نایب‌رئیس فدراسیون کشتی در جلسه تقدیر از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی اظهار داشت: همین که وزیر ورزش جسارت این را داشته‌اند و اجازه داده‌اند که هرکس انتقادات خودش را مطرح کند جای تقدیر دارد. البته من دوست نداشتم که کشتی‌گیری در مورد مسائل مالی حرفی بزند اما آنچه که مسلم است اینکه کل جامعه ورزش درگیر مسائلی هستند و کشتی نیز قسمتی از آن است. البته امیدوارم شرایط کشتی هرچه زودتر مساعد شود.

وی افزود: گله کشتی‌گیران، گله نیست و ما احساس می‌کنیم که آنجا که سرچشمه است شانه‌های کوچکی برای کشتی در نظر می‌گیرند. به اعتقاد من نگاه‌ها در جهت ورزش باید عوض شود و سهم ورزشبه طور کلی کم است. 

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: ما از اینکه گله‌مند هستیم شرمنده‌ایم و می‌دانیم که گودرزی هر آنچه که در اختیارتان قرار دارد را در اختیار کشتی قرار می‌دهد.

حیدری عنوان کرد: باور کنید مسئولان فدراسیون کشتی زحمت زیادی می‌کشند و من نمی‌دانم که رسول خادم چگونه زندگی خصوصی خود را می‌گذراند. من از خادم به خاطر تلاش‌هایش تشکر می‌کنم. جامعه از ما توقع دارد و امیدوارم این همدلی که ایجاد شده در نهایت به سود کشتی تمام شود. البته برخی از گلایه‌های کشتی‌گیران نیز به جاست و من به عنوان فردی که در یک محله‌ای زندگی می‌کنم که در آن قیمت خانه‌ها متری 25 میلیون تومان است، این کشتی‌گیران را به خوبی درک می‌کنم که با وجود چنین جوایزی چگونه باید برای خود یک خانه تهیه کنند. من بارها از خادم خواسته‌ام که در کشتی نباشم اما وی قبول نکرده است.

منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم