۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

آلوس: دوست دارم در فینال به مصاف آرژانتین برویم

مدافع تیم ملی فوتبال برزیل از هموطنانش خواست تا اعتراضات خیابانی را در اثنای جام جهانی قطع کنند. او دوست دارد تیمش در فینال با آرژانتین دیدار کند.
کد خبر : ۱۸۱۲۰۶
صراط:جام جهانی 2014 به میزبانی برزیل برگزار می شود و کشور میزبان شانس بسیار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. اما آنچه برزیلی ها را در شرایط کنونی نگران کرده است اوضاع بد اقتصادی این کشور است که باعث شده اعتراضات خیابانی به برگزاری جام جهانی در برزیل ادامه دار باشد و الان به یکی از دغدغه های اصلی برگزار کنندگان این رقابت ها تبدیل شود.

دنی آلوس مدافع تیم ملی فوتبال برزیل امیدوار است که اعتراضات خیابانی در جریان جام جهانی تمام شود تا این تیم با آرامش بهتری رقابت ها را دنبال کند. او همچنین امیدوار است که تیمش با آرژانتین دیدار نهایی را برگزار کند. آلوس 31 ساله پیش از این مثل بسیاری از ستاره های فوتبال برزیل از اعتراضات خیابانی در کشور حمایت کرد اما الان در آستانه جام جهانی برای هموطنانش پیامی داشت و آن این بود: می دانم که بسیار سخت است که خود را از مشکلات کشور دور کرد و موضع بی طرف گرفت. ما به عنوان مردم برزیل مسئول هستیم و باید با هم مشکلات را حل کنیم. جام جهانی 2014 در برزیل برگزار می شود و مردم بسیار زیادی از سراسر جهان برای دیدن این رقابت ها به برزیل می آیند. ما باید استقبال خوبی از آنها داشته باشیم و نشان دهیم که میزبان خوبی هستیم. ما از اینکه به عنوان میزبان انتخاب شده‌ایم بسیار خوشحال هستیم و این برای ما افتخار است که میزبانی به ما داده می شود. شور و هیجان زیادی برزیل را دربرگرفته است و لحظه ای هیجان انگیز برای همه به شمار می آید.

هر چند هنوز دیدار افتتاحیه جام جهانی شروع نشده است اما آلوس در اندیشه دیدار نهایی است و دوست دارد تیمش در ماراکانا به مصاف آرژانتین برود: " اگر به من این اختیار را بدهید که دو تیم فینالیست را انتخاب کنم آن دو تیم برزیل و آرژانتین خواهند بود چرا که دیدار این دو تیم بازی سنتی فوتبال به شمار می آید. بسیار زیبا خواهد بود که با پیروزی برابر آرژانتین جام قهرمانی را بالای سر ببریم."

مدافع برزیلی بارسلونا به درخشش تیمش در جام جهانی اطمینان دارد. او گفت: قبل از هر چیز با احترام به تیم ملی فوتبال اسپانیا که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید و شانس بسیار زیادی هم در این دوره برای قهرمانی دارد باید بگویم که تیم ملی فوتبال آلمان را دوست دارم چرا که در این تیم بازیکنان سرشناس و خوبی بازی می کنند. آرژانتین هم خط حمله بسیار قوی دارد اما باید بگویم که شانس برزیل برای قهرمانی بیشتر از دیگر تیم ها است چرا که ما میزبان هستیم و از حمایت هواداران خودی برخورداریم. نباید فراموش کرد که اسپانیا هم شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد.

در صورتی که برزیل و آرژانتین به فینال راه بیایند آنچه که نگاه ها را معطوف خود می کند رویارویی لیونل مسی با نیمار است. آلوس درباره این رویارویی گفت: هر تیمی که مسی و نیمار را در اختیار داشته باشد بسیار خوش شانس خواهد بود. این دو بازیکن در هر تیمی که باشند به آن اعتماد به نفس و روحیه می دهند. اینکه تیمی یک بازیکن سرنوشت ساز و قابل اتکا داشته باشد بسیار خوب است. ما هم نیمار را در اختیار داریم که واقعا بازیکنی توانا و بسیار خوب است.

منبع: ایسنا