۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

بیانیه تقدیرنمایندگان به خاطر برگزاری مسابقات قرآن

151نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از سازمان اوقاف و امور خیریه به خاطر برگزاری باشکوه سی و یکمین دره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.
کد خبر : ۱۸۱۲۳۳

صراط: 151نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از سازمان اوقاف و امور خیریه به خاطر برگزاری باشکوه سی و یکمین دره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.

 در پایان جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی نامه تقدیر و تشکر 151 نفر از نمایندگان مجلس از سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت برگزاری موفق مسابقات بین المللی قرآن کرمی در صحن علنی قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ هَـذَا الْقُرْآنَ يِهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ »

 مایه مباهات است که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی  و مدیریت جهادی برگزاری موفق و با شکوه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور بیش از 70 کشور جهان و استقبال پرشور مردم برگزار گردید و مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفت.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تحقق تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن اعلام حمایت از گسترش فعالیت های قرآنی آمادگی خود را در فراهم نمودن زمینه های قانونی لازم به منظور پویایی و ارتقاء سطح برگزاری مسابقات قرآنی در عرصه ملی و بین المللی اعلام می نماییم.

 

منبع: تسنیم