۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲

قوچان‌نژاد: توانايي‌ کسب‌ نتايج‌ خوب‌ را داريم

مهاجم ملي‌پوش چارلتون عنوان کرد، تيم ملي ايران توانايي کسب نتايج خوب در جام‌جهاني را دارد و بايد از حضور در اين رقابت‌ها لذت ببرد.
کد خبر : ۱۸۱۲۹۱
صراط: مهاجم ملي‌پوش چارلتون عنوان کرد، تيم ملي ايران توانايي کسب نتايج خوب در جام‌جهاني را دارد و بايد از حضور در اين رقابت‌ها لذت ببرد.

تيم ملي فوتبال ايران براي برپايي اردوي آمادگي در کمپ کورينتيانس شهر سائوپائولو حضور دارد. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تيم ملي ايران در حاشيه تمرين امروز تيم ملي در گفت‌وگو با خبرنگاران برزيلي شرکت کرد و از انگيزه بالاي تيم ايران براي حضوري قدرتمند در جام جهاني 2014 سخن گفت.

قوچان‌نژاد درباره حضور در جام جهاني 2014 گفت: آن چه براي ما اهميت دارد انجام فوتبالي زيبا و تماشاگرپسند است. قطعا نتيجه نيز در کنار فوتبال زيبا اهميت دارد اما بايد کيفيت خودمان را در جام جهاني نشان دهيم و از حضور در اين رقابت‌ها لذت ببريم. جام‌جهاني فرصتي است که همه کشورها در آن حضور ندارند و تنها 32 تيم توانسته‌اند به اين رقابت‌ها راه يابند. مي‌دانيم که ما برزيل، اسپانيا يا آرژانتين نيستيم و براي قهرماني جام جهاني تلاش نخواهيم کرد اما توانايي اين را داريم که بازي‌هاي خوبي از خود نشان دهيم و نتايج خوبي کسب کنيم.

مهاجم ملي‌پوش چارلتون در ادامه گفت: جام جهاني رويدادي بسيار حساسي است که آرزوي هر فوتباليستي محسوب مي‌شود که در آن حضور داشته باشد به همين خاطر فشار زيادي روي بازيکنان است. تنها بازيکنان باتجربه که چنين فضايي را تجربه کرده باشند، مي‌توانند در جام جهاني موثر بازي کنند.

گوچي در ادامه گفت: در جام جهاني همه تيم‌ها قدرتمند هستند و هيچ تيم ضعيفي وجود ندارد. بايد از اين جام جهاني درس بگيريم تا بتوانيم فوتبال‌مان را روز به روز به سطح اول دنيا نزديک‌تر کنيم. من هر کاري که براي موفقيت تيمم لازم باشد در جام جهاني انجام مي‌دهم. بازيکنان ما انگيزه زيادي دارند تا در جام جهاني عملکرد خوبي داشته باشند و از نام و اعتبار فوتبال ايران در عرصه جهاني دفاع کنند.
منبع: ایسنا
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند