۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳

معروف درآستانه پیوستن به تیم ترکیه‌ای

تیم ترکیه ای هالک بانک رقیب جدی شهرداری ارومیه در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال ایران در مسیر جذب سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان شد.
کد خبر : ۱۸۱۶۱۹
صراط: تیم هالک بانک که در لیگ برتر ترکیه حضور دارد برای به خدمت گرفتن سعید معروف پاسور خوش فکر ارومیه ای با فدراسیون والیبال ایران مکاتبه کرده است.

بازیهای درخشان معروف در لیگ جهانی والیبال در هفته دوم و سوم این لیگ سبب شده است تا این تیم ترکیه ای درصدد جذب کاپیتان تیم ملی ایران بر آید.

تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال میزبان تیم برزیل است و مسئولین باشگاه هالک بانک از نزدیک دیدار تیم های ملی والیبال ایران و بازی سعید معروف را تماشا می کنند.

علاوه بر هالک بانک ترکیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بومی است و معروف پس از اتمام لیگ جهانی والیبال قرارداد نهایی خود را با شهرداری امضا می کند.

سعید معروف پاسور 29 ساله ارومیه ای است که سابقه حضور در تیم های مقاومت و پگاه ارومیه، صنام تهران، کاله آمل، داماش گیلان، شهرداری ارومیه و متین ورامین را در کارنامه دارد.

کاپیتان تیم ملی ایران در تمامی رده های سنی تیم ملی ایران حضور داشته و از سال 82 پاسور اول تیم ملی والیبال ایران است و در سال 92 به کاپیتانی تیم ملی والیبال ایران رسید.

پیش از وی یدالله کارگرپیشه و ساسان خداپرست در دهه های 50 و 70 کاپیتان های ارومیه ای تیم ملی والیبال ایران بودند.

منبع: تسنیم
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید