۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳

احتمال حضور ظریف در دیدار مقابل ایتالیا

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از احتمال حضور فرهاد ظریف در دیدار مقابل ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال خبر داد.
کد خبر : ۱۸۱۶۲۳
صراط: اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با برزیل در لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: برای اولین بار است که در نشست خبری پیش از بازی شرکت می‌کنم. با این حال باید بگویم مسابقه سختی پیش رو داریم. همه برزیل را می‌شناسند و لازم نیست در مورد آن حرفی بزنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تیمش نمایش خوبی مقابل برزیل داشته باشد، ادامه داد: تنها تغییر ما نسبت به هفته قبل،‌ بازگشت عادل غلامی به ترکیب 12 نفره به جای سامان فائزی مصدوم است. ظریف هم تمریناتش را شروع کرده ولی همچنان مشکل کتف دارد. احتمال دارد در بازی با ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی از ظریف استفاده کنم. در حال حاضر تیم خوبی داریم و امیدوارم نتیجه مطلوبی هم بگیریم.

سرمربی صرب تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل برزیل تلاش کردیم به بازیکنان منتقل کنیم که آن بازی تمام شده ولی در واقع نمی‌توان انتظار داشت که آن نتیجه را فراموش کنند، چرا که آن پیروزی، قسمتی از احساسات آنهاست. ما در گروه سختی هستیم و سعی می‌کنیم بچه‌ها یک بازی خوب انجام دهند.

کواچ در مورد سرویس‌های شاگردانش تصریح کرد: تغییرات کوچکی در سرویس‌های تیم ایجاد شده و تلاش کردیم روی این عامل بیشتر کار کنیم. به سعید معروف گفتیم سرعت پاس‌هایش را بیشتر کند و در کنار آن دریافت‌های تیم هم بهتر شده است.

منبع: تسنیم