۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰

اظهارات غرضی و عارف درباره دعوت روحانی

یکی از کاندیدا‌های دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری گفت: نشست رئیس‌جمهور با رقبای انتخاباتی‌اش فردا و در ساختمان قرمز ریاست جمهوری صورت می‌گیرد.
کد خبر : ۱۸۱۶۹۶
صراط: یکی از کاندیدا‌های دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری گفت: نشست رئیس‌جمهور با رقبای انتخاباتی‌اش فردا و در ساختمان قرمز ریاست جمهوری صورت می‌گیرد.

سید محمد غرضی از کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مورد نشست رئیس جمهور با رقبای انتخاباتی خود اظهار داشت: این نشست قرار است روز شنبه(24 خرداد) در ساختمان قرمز ریاست جمهوری صورت بگیرد.

وی افزود: آقای نهاوندیان رئیس دفتر آقای روحانی با من تماس گرفتند و از بنده برای حضور در این نشست دعوت به عمل آوردند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: چنین نشست‌هایی بسیار مفید و مثبت است و امیدواریم استمرار داشته باشد.

عارف فردا در نشست روحانی با رقبای انتخاباتی‌اش حضور می‌یابد

رئیس روابط عمومی رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: بنده مطلع هستم که آقای عارف از نشست رئیس‌جمهور با رقبای انتخاباتی‌اش استقبال کرده‌ و چنین نشست‌هایی را در راستای وفاق نیروهای انقلابی می‌داند.

علیرضا خامسیان رئیس روابط عمومی محمد‌رضا عارف اظهار داشت: آقای عارف فردا در نشست رئیس‌جمهور با رقبای انتخاباتی‌اش حضور خواهد داشت.

وی افزود:بنده مطلع هستم که آقای عارف از این نشست استقبال کرده‌اند و چنین نشست‌هایی را در راستای وفاق نیروهای انقلابی می‌دانند.

نشست حجت‌الالسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، با رقبای انتخاباتی‌اش قرار است، فردا در ساختمان قرمز ریاست جمهوری برگزار شود.
منبع: فارس