۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

شرکتی که در مترو "الماس" پیدا کرد!

گفته می شود شرکت یادشده که در سال های اخیر، حضور تضمین شده ای در پروژه های مترو داشته است، ارتباطات ویژه ای با یکی از معاونان محمدباقر قالی باف دارد.
کد خبر : ۱۸۱۷۹۷
صراط: یک شرکت نزدیک به یکی از معاونان شهردار تهران، پروژه پله برقی خط 3 متروی پایتخت را در دست گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صراط، شرکت فتحی الماس، پیش از این در سال 89، در زمان مدیرعاملی محسن هاشمی بر متروی تهران، پروژه پله های برقی خط 4 مترو و در سال 91 هنگام مدیرعاملی درویش، پروژه مشابهی در ایستگاه های شهید بهشتی و ارم سبز را در اختیار گرفته بود.

به این ترتیب شرکت مذکور با وجود تغییر چند باره مدیرعامل مترو، هر بار موفق به عقد یک قرارداد جدید با شرکت مترو شده و این بار در زمان مدیرعاملی محسن نایبی قرار شده تا پروژه پله های برقی خط 3 مترو را در اختیار بگیرد.

گفته می شود شرکت یادشده که در سال های اخیر، حضور تضمین شده ای در پروژه های مترو داشته است، ارتباطات ویژه ای با یکی از معاونان محمدباقر قالی باف دارد.

کمبود و کیفیت پایین پله های برقی ایستگاه های مختلف متروی تهران بارها اعتراض مسافران را به همراه داشته است. چندی پیش تشکری هاشمی معاون قالی باف با تایید این مشکلات گفته بود: "بیشتر شهروندان در خصوص پله برقی ایستگاه های مترو اعتراض هایی را مطرح کرده اند که تحریم های سال گذشته ما را برای رفع آن دچار مشکل کرده است."

کیفیت پایین پله های برقی در ایستگاه های مختلف هر از چند گاهی باعث بروز حوادثی برای مسافران شده است. از جمله سال گذشته، رها شدن یکباره یکی از پله های برقی در ایستگاه ارم سبز – که پروژه پله های برقی آن در دست شرکت یادشده است – باعث مصدومیت چندین مسافر مترو شد.
نظرات بینندگان
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
عالمي ديگر ببايد ساخت وزنو ايراني
همه چي بهم ريخته ادم با نيگا انداختن تو اين سايتا سرسام ميگيره از اين همه مشكلات كم ابي و بستن زاينده رود در اصفهان و مترو تهران وحق مردم خوريهاشون اختلاسهاي كلان و .....
...
اين بقيه الله
...