۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

واژگونی تانکر گازوئیل در خیابان رجایی+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از واژگونی یک تانکر حامل گازوئیل در خیابان شهید رجایی خبر داد.
کد خبر : ۱۸۱۷۹۸
صراط: سید جلال ملکی در ساعت 13:43 امروز یک مورد حادثه واژگونی تانکر حامل گازوئیل از سوی شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان دو ایستگاه 9 و 47 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

واژگونی تانکر گازوئیل در خیابان رجایی

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهار کرد: آتش‌نشانان مشاهده کردند که یک دستگاه خاور که یک تانکر 4000 لیتری گازوئیل به آن متصل شده بود هنگام حرکت در دور برگردان واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در مخزن این کامیون حدود 800 لیتر گازوئیل قرار داشت گفت:‌ پس از واژگونی تمامی این گازوئیل‌ها در کف خیابان و جوی آب مجاور آن ریخته شده و موجب لغزندگی معبر شد.

ملکی اضافه کرد: همچنین راننده و یک سرنشین این خودرو درون کابین گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل و قطع جریان برق خودرو این افراد را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که راننده به شکل سرپایی مداوا شد و سرنشین دیگر به بیمارستان انتقال یافت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ادامه داد: پس از آن آتش نشانان پس از آتش نشانان اقدام به پاک سازی معبر و جمع‌آوری گازوئیل‌ها از سطح معبر کرده و در ساعت 15 به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه این خودرو به کمک یک دستگاه جرثقیل به حاشیه خیابان منتقل شد خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا