۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
جنایت تروریست‌ها در عراق و وقت‌نشناسی تندروها در ایران

داعش چگونه دو گروه افراطی ایران را به جان هم انداخت؟

در شرایطی که گروه تروریستی داعش با نام اسلام مرتکب جنایات وحشیانه و بی سابقه ای در کشورهای همسایه شده، عده ای از تندروهای مذهبی، به جای اتحاد علیه این گروه، به جان هم افتاده اند.
کد خبر : ۱۸۱۹۸۷
گروه سیاسی صراط - در شرایطی که گروه تروریستی داعش با نام اسلام مرتکب جنایات وحشیانه و بی سابقه ای در کشورهای همسایه شده، عده ای از تندروهای مذهبی، به جای اتحاد علیه این گروه، به جان هم افتاده اند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، جنایات وحشانه گروه تروریستی داعش، در روزهای اخیر به حدی رسید که رهبران و علمای شیعه و سنی به طور مشترک فتوای جهاد کفایی علیه این گروه را صادر کردند.

عقاید این گروه چنان فاصله ای با اسلام و حتی اصول اولیه انسانیت دارد که هیچ یک از علمای شیعه و سنی تردیدی در صدور حکم مذکور نداشتند.

اقدامات گروهک افراطی داعش که باعث کشته شدن بسیاری از مسلمانان و غیرنظامیان بی گناه در کشورهای عراق و سوریه شده، در روزهای اخیر تمامی مسلمانان اعم از شیعه و سنی را علیه این گروه با یکدیگر متحد ساخته است.

با این وجود در چند روز اخیر، تعداد کمی از هواداران افراطی برخی شخصیت های مذهبی در داخل کشور بر سر کیفیت و میزان تندی(!) موضع گیری علیه داعش به جان هم افتاده اند!

سایت وابسته به جبهه پایداری امروز مطلبی علیه یک گروه مذهبی افراطی منتشر و آنها را به "حمایت از طرف انگلیس و مستکبرین" متهم کرده و نوشته که این حمایت ها "فقط صرف جبهه تفرقه افکنی بین مسلمین می شود" غافل از اینکه همین موضع گیری که بدون در نظر گرفتن وقت شناسی و مهم و اهم کردن مشکلات صورت گرفته بهانه را به دست رسانه افراطی شیعه آنلاین داده است تا آنها نیز در پاسخ به این اقدام، مطلب مشابهی علیه رقبای(!) خود منتشر کنند.

شیعه آنلاین در تقابل با موضع گیری مذکور با اشاره غیرمستقیم به آیت‌الله مصباح یزدی نوشت: "در حالی که حتی اهل سنت هم اعلام جهاد کرده، حضرات آیات عظام سيد علي سيستاني، محمدتقي مدرسي، سيد صادق شيرازي، ميرزا غروي علياري، شيخ بشير نجفي و غيره حکم جهاد کفایی صادر نموده اند و علمای شیعه لباس رزم بر تن کرده اند، چرا این آقایان مدعی دوستی سید الشهدا که پول های هنگفتي هم از نهادها و ارگان هاي مختلف دريافت مي کنند و ادعایشان گوش فلک را کر کرده، گوشه ای نشسته و سکوت کرده اند؟ آیا این حرکت در این شرایط بسیار مضحک و البته قابل تامل نیست؟!"

داعش دو گروه افراطی ایران را به جان هم انداخت


داعش دو گروه افراطی ایران را به جان هم انداخت


هرچند در موارد فراوانی، افراط در موضع گیری برخی شخصیت ها و گروه های مذهبی به اندازه ای بالاست که گاه اصل اسلام و پیام های رحمانی آن به حاشیه رانده می شود، اما اکنون سخن در ستایش یا نکوهش مواضع هیچ کدام از این شخصیت های مذهبی نیست بلکه نکته قابل تامل این است که چرا در شرایطی که یک دشمن خارجی با نفوذ به حوزه مذهب کمر به نابودی اصل  اسلام بسته، به جای اتحاد علیه آن، یکدیگر را متهم کرده ایم؟

رهبران و علمای بزرگ و تاثیرگذار اهل تسنن و شیعه از جمله آیت الله سیستانی در موارد متعددی پیام های لازم برای مسلمانان و تکالیف آنها را گوشزد کرده اند. در این میان چگونه می توان برخی از شخصیت های مذهبی کشور را به این دلایل واهی که مثلا موضع گیری او تندی لازم را نداشته یا مواردی از این دست، متهم به همدستی با دشمنان اسلام کرد؟

آیا این موضع گیری ها و اختلافات، در شرایط فعلی منطقه، دقیقا همان خواست گروه تروریستی و ضداسلامی داعش نیست؟
نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۴۵
۱۶
.
توی ایران، هر یک از .......... یه عده هوادار افراطی دارند.

فرقی نداره، ........................... هرکسی دیگه.

......................... اصولا هر استان و شهری،از این درگیری ها دارن.
و هرکدام هم برداشت خودشون از اسلام دارند.و سخن خودشون رو وحی منزل میدانند.

افراط،افراط،افراط !!!

..................
چه فرقی با همین داعش دارند؟

تندرو و خشونت طلب و افراط گری و بدزبانی و ... وجه اشتراک نیست؟
___________________________
نیمدونم منشا این درگیری های لفظی بعه کجا برمیگرده !!
شاید به چند میلیارد بیشتر گرفتن فلان موسسه !

یه بنده خدایی میگفت:
هرچیزی هست،اگر میخوای سرت سلامت باشه،خودتو درگیر اینکارا نکن!

تماشا کن و تخمه بشکون و حال کن !

«قومی متفکرند اندر ره دین.... قومی به‌گمان فتاده در راه یقین !!

می‌ترسم از آن‌که بانگ آید روزی....کی بی‌خبران، راه نه آن‌ است و نه ‌این»
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۸۹
۱۰
ان شاالله خداوند دشمنان اسلام و شیعه را هرچه سریعتر نابود گرداند .الهی آمین
دوست انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۲۱
۱۴
اینکه دشمنان اسلام به دنبال ایجاد اختلاف وتفرقه میان مسلمانان است شکی دران نداشته ونداریم.ولی پیروان اقای ....... پس ازرحلت حضرت امام به دنبال ایجاداختلاف وتفرقه میان اصحاب انقلاب وامام وحوره های علمیه بوده وهستند؟!! این ماموریت را که کشوری؟! به اقای مصباح واگذار ومحول کرده قابل بررسی است؟!!
ناشناس
|
Spain
|
۱۵:۳۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۲۷
۱۶
داعش و بوگو حرام انگشت کوچیکه جبهه ایزوتوپ ها هم نمی شوند
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۴۲
۲۰
فرض رو بر اين بگيريم كه آيت ا... مصباح حكم جهاد بدن،آخه ...................؟؟!!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۵۶
۳۴
فرقه تندرو شیرازی ها که هزینه شبکه ماهواره ایشون با نام شبکه امام حسین میلیون دلاری هستش و معلوم نیست از کجا داره تامین میشه تا بین شیعه و سنی تفرقه بندازه چطور به خودش اجازه میده این مزخرفات رو درباره علامه مصباح بگه.کسانی که فتوای قمه زنی میدن چطور همچین مزخرفاتی رو میتونن بگن.
دوستان نگاه کنید شیعه افراطی فرقه شیرازی ها هستن که توی شبکه های ماهواره ایشون دارن بین شیعیان و سنی ها تفرقه میندازن طوری که وقتی از عبدالمالک ریگی پرسیدن تو چطور زیر دستات رو تحریک میکردی که بیان توی ایران هم وطن های خودشون رو بکشن ریگی در جواب گفت سخنرانی های تند شیعیان تندرو رو به زیر دستام نشون میدادم و اونا تحریک میشدن بیان شیعیان رو بکشن.
این جور سخنرانی های تند بر علیه اهل سنت رو افرادی مثل آقای دانشمند روحانی منبری معروف و .... انجام میدادن که باعث تحریک ریگی و زیر دستاش میشدن.
در ضمن آقای دانشمند یکی از کسایی هست که در شبکه امام حسین متعلق به سید صادق شیرازی به عنوان کارشناس صحبت می کنه و معلوم نیست هزینه های میلیون دلاری این شبکه ماهواره ای تندروی شیعه از کجا تامین میشه.
در ضمن اینم بدونید که عامل تمام اختلافات مذهبی و بوجود آورنده فرقه های انحرافی و تندرو مثل وهابیت و بهائیت و... انگلیسه و این هارو تامین مالی می کنه و خیلی از این شبکه های شیعه تندرو هم در لندن هستن.
چون انگلیس توی این جور کارا تجربه بسیار زیادی داره.
حالا قضاوت با خودتون دیگه خودتون دودوتا چهارتا کنید تا ببینید هزینه های این شبکه امام حسین متعلق به فرقه شیرازی ها از کجا تامین میشه.

پس کسایی که به جبهه پایداری به ناحق میگن تندرو ببینن تندروی واقعی چه کسانی هستند.

متاسفانه در حال حاضر هر کی تو ایران مثل جبهه پایداری نخواد از اصول انقلاب کوتاه بیاد این جماعت روشنفکر نما بهش میگن تندرو.
جالب اینجاست رسانه های غربی و ضدانقلاب هم فقط گیر دادن به جبهه پایداری و زمان انتخابات هم فقط جبهه پایداری و دکتر جلیلی رو می کوبیدن.
در حالی که درباره این دست شبکه های تندروی شیعه مثل شبکه امام حسین هیچ حرفی نمیزنن و فقط به جبهه پایداری میگن تندرو.
شیخ کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۱۲
۲۰
واقعا که خیلی لمپن و بی بصیرت هستین ! خیلی هم ترسو هستین ! چون این نظر رو چاپ نمی کنید
خداحافظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۴۵
۲۳
صراط دیگر در سایتت نمی آیم چرا که اصلا فکر نمی کردم آنقدر سطح فکریت پایین باشد که یکی از بزرگان انقلاب را با فردی که معروف به مرجع لندنی می باشد و در شبکه اش علیه امام و رهبری عزیز و انقلاب صحبت می شود و از منافقین که اینک از داعش حمایت می کنند دفاع میکند مقایسه کنی // خدا عاقبت این روشنفکر شدنت را بخیر کند // تحلیل های آبکیت واقعا مسخره است // یادم می اید حسن عباسی در دانشگاه اصفهان گفت چهارتا بچه سایت راه انداختند بنام صراط و حالا هرچی تو ذهنشون میاد می نویسند // ضمنا این را هم یادآور بشوم که نام ایت الله سیستانی و بزرگان دیگر را در کنار نام این جریان ضد انقلاب اوردن شرم آور است // هدف جریان شیرازی از بمیدان امدن چیزی غیر از هدفی است که مرجعیت بزرگوار دارند // در نهایت این را هم متذکر بشوم که بنده اصلا جزو جبهه پایداری نیستم و در انتخابات اخیر هم به دکتر قالبباف رای دادم ولی از این مطلب بسیار ناراحت شدم // خداحافظ سایت بی بصیرت برای همیشه
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۳۴
۲۱
افراطی ها با همه درگیرند حتی با خودشون !!!
جهان 2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۳۲
۲۸
به هر دو گرو بفرمایید ...........
ایران زمین جایی برای افراطی گری و دگماتیسم نداره.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
۴۸
۲۳
.... به قبر صراط و گروه سياسي اش