۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

انتقاد سرپرست سابق از انتصاب سرپرست جدید

سرپرست سابق دانشگاه تهران گفت: امیدوار بودم پس از چند ماه کش و قوس تکلیف رئیس دانشگاه تهران به طور کامل مشخص شود و انتصاب سرپرست خارج از انتظار من بود.
کد خبر : ۱۸۲۲۲۱
صراط: سرپرست سابق دانشگاه تهران گفت: امیدوار بودم پس از چند ماه کش و قوس تکلیف رئیس دانشگاه تهران به طور کامل مشخص شود و انتصاب سرپرست خارج از انتظار من بود.

محمدحسین امید سرپرست سابق دانشگاه تهران در مراسم معارفه محمود نیلی احمدآبادی به عنوان سرپرست این دانشگاه گفت: حدود چهارماه پیش مسئولیتی به من واگذار شد که با وجود مشغله‌ها بنا به شرایط حساس دانشگاه، برای کمک به حس آرامش و اجرای برنامه‌های وزیر علوم این مسئولیت را تقبل کردم و حالا نیلی احمدآبادی در محیطی آرام و بانشاط برای جهش بزرگ دانشگاه اقدام می‌کند.
 
وی افزود: زمانی که آمدم تصورم این بود که در دانشگاه تهران با ده‌ها سال تجربه و انتخاب نمایندگان در شوراهای مختلف، توان کافی برای گردآوری جمعی در یک شورا را داریم، ولی برخی اقدامات دوستان جوان و احساساتی مسائل را طور دیگری رقم زد.
 
امید گفت: قاطبه دانشگاه تهران، رویه اعتدالی دارد و من نیز امیدوار بودم پس از چند ماه کش و قوس تکلیف رئیس دانشگاه تهران به طور کامل مشخص شود و انتصاب سرپرست خارج از انتظار من بود، امیدوار بودم چالش با شورا هم برطرف می‌شد و نیلی احمدآبادی با حکم ریاست منصوب می‌شد ولی دانشگاه تهران نوآوری زیاد دارد و این نیز یکی از نوآوری‌ها بود.
منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند