۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

نظر حسین شمس درباره صعود ایران

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به تساوی ایران و نیجریه، به نظر من کلید صعودکننده‌های گروه F در بازی بوسنی و نیجریه است.
کد خبر : ۱۸۲۴۱۱
صراط: حسین شمس در مورد دیدار تیم‌های ایران و نیجریه که با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، اظهار داشت: بازی را دیدم،‌ این‌طور که مشخص بود استراتژی‌ای که کی‌روش برای این مسابقه تعریف کرده بود، گل نخوردن بود که در آن هم خوب عمل کردیم اما در پاس‌کاری و خط حمله بد بودیم. در ضد حملات برنامه خاصی نداشتیم.

وی افزود: اگر مثل هلند عمل می‌کردیم و در کنار گل نخوردن،‌ ضد حملات را هم در برنامه‌مان می‌گنجاندیم و مقداری از این احتیاط زیادی دست بر می‌داشتیم، صددرصد به گل می‌رسیدیم. البته باز هم تاکید می‌کنیم که از فاز گل نخوردن خیلی خوب عمل کردیم.

مدرس AFC در مورد دو بازی بعدی تیم ملی در جام‌جهانی 2014 برزیل، تصریح کرد: به نظر من دو بازی بعدی هم کم گل خواهد بود مگر اینکه کی‌روش حربه‌های جدیدی را به کار گیرد.

شمس شانس صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی را در گروی دیدار بوسنی و نیجریه دانست و گفت: کلید صعود دست دو تیم است. اگر این بازی مساوی شود ما هم شانس صعود داریم اما اگر بوسنی ببرد دیگر امیدمان کمرنگ خواهد شد.
منبع: فارس