۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸

پروفسورسمیعی،شهروند افتخاری اصفهان

پروفسور سمیعی در مراسم دریافت عنوان شهروند افتخاری اصفهان گفت: چیزهایی که در زندگی به دست آوردم متفاوت است، اما بعضی چیزها برای من بسیار ارزشمند است که یکی از آن‌ها عشق من به اصفهان و مردم مهمان‌نواز آن است.
کد خبر : ۱۸۲۵۹۴
صراط: در نشست صمیمی پروفسور سمیعی رئیس افتخاری پژوهشکده بین‌المللی مغز و اعصاب ایران با مسئولان استان اصفهان، وی به عنوان شهروند افتخاری اصفهان معرفی شد.
پروفسور مجید سمیعی با بیان اینکه جزو افتخارات من بوده که استاندار اصفهان دعوت‌نامه‌ای را برای من فرستاد که به عنوان شهروند افتخاری در این شهر با شما باشم، تصریح کرد: چیزهایی که در زندگی به دست آوردم متفاوت است، اما بعضی چیزها برای من بسیار ارزشمند است که یکی از آن‌ها عشق من به اصفهان و مردم مهمان‌نواز آن است، زیرا از نظر من اصفهان با مجموعه هنرمندان و آثار تاریخی و علم آمیخته با هنر، در جهان بی‌نظیر است و ما همواره به دوستان خودم در خارج از کشور سفارش می‌کنم که به ایران سفر کنند و می‌گویم اگر به ایران سفر کنید و اصفهان را نبینید در واقع به هیچ جای جهان سفر نکرده‌اید.

وی اذعان کرد: پس از دریافت عنوان ارزشمند شهروند افتخاری اصفهان وظیفه من در قبال این شهر سنگین‌تر شده است و برنامه آینده من این است که برای مغزهای جوانان برنامه ریزی کنم و وظیفه اخلاقی خودم می‌دانم که به شهردار اصفهان بگویم با حمایت استاندار هدف‌های بعدی را دنبال کند و دانشگاه دیگری نظیر دانشگاه علوم اعصاب احداث نماید چون دانشگاه‌های زیادی در اصفهان وجود دارد که سطح علمی جوانان اصفهانی را روز به روز افزایش می‌دهد.

در این نشست استاندار و شهردار اصفهان، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، جمعی از پزشکان برجسته اصفهان و متخصصین برجسته مغز و اعصاب از سراسر جهان حضور داشتند.

در این برنامه با اهدای لوح سپاس توسط استاندار و شهردار اصفهان به پروفسور سمیعی از زحمات وی در عرصه علم در سطح جهانی تجلیل به عمل آمد.

همچنین پروفسور مجید سمیعی کلید شهروند افتخاری اصفهان را از دستان استاندار و شهردار اصفهان دریافت کرد.
منبع: تسنیم