۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶

سگ‌های زنده‌یاب در جستجوی کودک 4 ساله‌

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از اعزام سگ‌های زنده‌یاب از شهرستان پیشوا برای یافتن کودک چهار ساله‌ دماوندی خبر داد.
کد خبر : ۱۸۲۶۵۵
صراط: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از اعزام سگ‌های زنده‌یاب از شهرستان پیشوا برای یافتن کودک چهار ساله‌ دماوندی خبر داد.

حمید فرهادی  از مفقود شدن یک کودک چهار ساله‌ در روستای آروی شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: در اقدامات اولیه درخواست کرده بودیم تا شهروندان در صورت مشاهده این کودک با شماره 110 یا 112 تماس بگیرند.

وی افزود: با سامانه 112 جمعیت هلال احمر تماسی گرفته و از مفقود شدن کودکی به نام امیرحافظ حاج‌آقایی در روستای آروی دماوند اطلاع داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: بلافاصله گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر دماوند شامل چهار نفر نجات‌گر کادر و داوطلب به همراه یک دستگاه خودروی آمبولانس به این روستا اعزام شدند.

فرهادی تصریح کرد: گروه امداد و نجات هلال احمر به رهبری حسین فارابی در جست‌وجوی این کودک چند ساعتی وقت گذاشتند و برای جست‌وجوی بهتر این کودک از مرکز پشتیبانی عملیات جمعیت هلال احمر استان تهران درخواست سگ‌های زنده‌یاب کردیم که آن‌ها بلافاصله یک گروه از شهرستان پیشوا اعزام کردند.

وی با بیان اینکه این کودک به منزل عمه خود رفته بوده است، خاطرنشان کرد: کودک چهار ساله در راه برگشت به منزل خود برنمی‌گردد و خانواده امیرحافظ نیز بسیار نگران شده بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: در نهایت، پس از چند ساعت تلاش نیروهای امدادی، این کودک پیدا شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

منبع: فارس