۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
پیامدهای تعلل عجیب صداوسیما

آیا میرزایی مجوز گزارش بازی در برزیل دارد؟

اصل ماجرا اين است كه مسوولان صداوسيما در معرفي او به بخش مربوط به رسانه‌هاي جام جهاني 2014 تعلل كرده‌اند. حتي همين حالا هم كه ميرزايي راهي برزيل شده، حل مشكل او قطعي نيست.
کد خبر : ۱۸۲۷۹۶
صراط: يكي از عجيب‌ترين حاشيه‌هاي حضور ايران در جام جهاني، تاخير مزدك ميرزايي در رسيدن به برزيل بود. در حالي كه از مدتها پيش گفته مي‌شد هر سه بازي ايران در جام بيستم را او از كشور ميزبان گزارش خواهد كرد، مزدك بسيار دير راهي اين كشور شد تا مسابقه اول از داخل كشورمان و توسط محمدرضا احمدي پوشش داده شود.

در مورد اينكه چرا اين اتفاق رخ داد گمانه‌زني‌هاي زيادي وجود دارد، اما اصل ماجرا اين است كه مسوولان صداوسيما در معرفي او به بخش مربوط به رسانه‌هاي جام جهاني 2014 تعلل كرده‌اند.

اين اتفاق حداكثر تا زمستان پارسال بايد رخ مي‌داده، اما دست‌اندركاران تلويزيون ايران كه ظاهرا عادت كرده‌اند هر كاري را با نفوذ و سفارش پيش ببرند، در اين مورد اهمال مي‌كنند تا مزدك به بازي اول نرسد.

او كه هنوز صاحب آي‌دي‌كارت هم نشده بود، حتي اگر در بازي با نيجريه راهي استاديوم هم مي‌شد نمي‌توانست در جايگاه ويژه قرار بگيرد. حتي همين حالا هم كه ميرزايي راهي برزيل شده، حل مشكل او قطعي نيست.

برای مشاهده صفحه ویژه جام جهانی صراط، اینجا کلیک کنید.

منبع: بانک ورزش