۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

مسئولان آرژانتین به مسی و دی‌ماریا اجازه مصاحبه ندادند

آرژانتین همانند قبل به، دور نگه داشتن بازیکنان مطرح خود تا حد امکان از رسانه ها همچنان پایبند است و روز چهارشنبه دو دروازه بان ذخیره خود را برای مصاحبه برابر خبرنگاران حاضر کرد.
کد خبر : ۱۸۲۹۳۶
صراط: خبرگزاری رویترز در گزارشی از وسپاسیانو (برزیل) به قلم کارلوس گروهمن نوشت: آرژانتین همانند قبل به، دور نگه داشتن بازیکنان مطرح خود تا حد امکان از رسانه ها همچنان پایبند است و روز چهارشنبه دو دروازه بان ذخیره خود را برای مصاحبه برابر خبرنگاران حاضر کرد.

این روش تاکنون برای آرژانتین موثر بوده است و این تیم رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل را با پیروزی دو بر یک برابر بوسنی آغاز کرد.

آرژانتین در دومین دیدار خود در گروه ششم این رقابتها شنبه در بلوهوریزونته برابر تیم ملی فوتبال ایران قرار خواهد گرفت.

ماریانو اندوخار و آگوستین اوریون دو دروازه بان ذخیره تیم ملی آرژانتین در حاشیه تمرین این تیم در ورزشگاه اختصاصی باشگاه اتلتیک مینیرو در حومه بلوهوریزونته ، به اتاقی که صدها خبرنگار در آن حضور داشتند آمدند و مقابل آنها نشستند.

روز چهارشنبه لیونل مسی بهترین بازیکن جهان در چهار سال پیاپی به همراه سرخیو آگوئرو ، گونزالو ایگواین و آنخل دی ماریا برای مشارکت در تمرینات روزانه این تیم به این ورزشگاه آمده بودند اما مسئولان تیم ملی فوتبال آرژانتین آنها را از خبرنگاران دور کردند.

در همه نشستهای خبری گذشته ، شمار اندکی از بازیکنان آرژانتین مصاحبه کرده اند به استثنای زمانی که مسی پس از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن دیدار آرژانتین مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

آرژانتین از جمله تیمهایی است که بخت قهرمانی در رقابتهای جام جهانی را دارد اما ظاهرا فشار زیادی بر مسی وارد می شود تا عملکرد خوبی در جام جهانی همانند حضورش در تیم بارسلونا داشته باشد.

اندوخار به خبرنگاران گفت :« تنها راهی که ایران می تواند ما را غافلگیر کند زمانی است که ما خوب بازی نکنیم.»

وی افزود :« اما این فوتبال است و 11 بازیکن برابر 11 بازیکن قرار دارند و هر چیزی ممکن است رخ دهد. نمی توان با این عقیده به زمین بازی برویم که بازی آسانی خواهیم داشت. مردم همیشه این را می گویند و این یک واقعیت است.»

برای مشاهده صفحه ویژه جام جهانی صراط، اینجا کلیک کنید.