۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵
نزاع در پایگاه دشمن

شکوری راد و امیرارجمند امنیتی هستند

کد خبر : ۱۸۳۰۰

به گزارش صراط نیوز به نقل از جوان آنلاین به رغم تاکید اردشیر امیرارجمند نماینده موسوی در خارج کشور و علی شکوری راد عضو ستاد میرحسین مبنی بر معتبر بودن سایت «کلمه» و درست بودن خبر این سایت درباره دیدار دختران مسوی با والدین خود ، سایت های سبز و اپوزیسیون ، ضمن حمله شدید به امیر ارجمند و شکوری راد ، آن ها را افرادی مشکوک و نفوذی دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی معرفی کردند.
چند روز پیش علیرضا نوری زاده از تحلیل گران رادیو اسرائیل و صدای آمریکا در مصاحبه با شبکه VOA اعلام کرد که پایگاه رسمی میرحسین موسوی‌(سایت کلمه) در اختیار نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی است و اخبار آن اعتبار ندارد.
روز گذشته نیز سایت کلمه نامه ای از دختران موسوی منتشر کرد که آن ها در این نامه از دیدار با والدین خود در خیابان پاستور خبر داده بودند. اما سایت های اپوزیسیون در خارج کشور بویژه سایت بالاترین با استناد به اخبار پشت پرده علیرضا نوری زاده ، این خبر را دروغ و سایت کلمه را غیر معتبر خواندند.
بدنبال این فضاسازی در سایت های اپوزیسیون علیه سایت کلمه ، گردانندگان این سایت امروز مصاحبه ای باعلی شکوری راد، عضو ارشد جبهه مشارکت و از اعضای فعال ستاد موسوی منتشر کردند که وی در این مصاحبه گفته است: «ضمن تاکید بر مطلع بودن از دیدار میرحسین موسوی با فرزندانش، من اطلاع دارم که این ملاقات صورت گرفته است و در آن، مهندس موسوی و همسرشان در ساختمانی در کنار منزلشان بودند. حتی پیش از انتشار خبر این دیدار در سایت کلمه، من از طریق منابع موثق از آن اطلاع داشتم. همچنین خبر دارم که دختر کوچک مهندس موسوی با ایشان دیدار کرده است. از این رو محتوای نامه را تایید می‌کنم و مطمئنا این نامه را دختران مهندس موسوی نوشته‌اند.»
شکوری راد در این مصاحبه همچنین ، حمله به سایت کلمه و نامعتبر خواندن آن از سوی برخی جریان های خارجی را همسو با حملاتی دانست که در داخل کشور علیه این سایت شده و مدعی شد:« کلمه پس از حصر و بازداشت میرحسین و کروبی، مورد هجمه‌ وسیع دولت (...) و همراهی برخی رسانه‌های خارجی با آنها قرار گرفته بود، که به نظر می‌رسد دارای منافع مشترکی از خاموش شدن صدای همراهان اصیل جنبش سبز باشند.»
از سوی دیگر اردشیر امیرارجمند مشاور فراری موسوی نیز که در جلسه مشترکی با مجتبی واحدی ، شیرین عبادی و محسن کدیور در دانشگاه وست مینتستر لندن شرکت کرده بود ، خبر سایت کلمه درباره نامه دختران موسوی را تایید کمرد . وی در این اظهارات گفت:« قبل از دختران میرحسین از اقوام دیگر خواسته بودند که چنین ملاقاتی را صورت دهند مشروط بر اینکه به هیچ وجه با دیگران در میان نگذارند که آن‌ها این پیش‌نهاد را نپذیرفته‌اند.»
اما در واکنش به اظهارات شکوری راد و امیرارجمند ، سایت های اپوزیسیون خارج کشور ضمن حمله شدید به این دو ، آنها را عناصری مشکوک مثل مهاجرانی و کدیور و از نفوذی های جمهوری اسلامی خواندند.
سایت بالاترین در واکنش به ظهارات امیراجمند و شکوری رادنوشت: « اینها خودشون هم مشکوک هستند، هر از گاه یکیشون میاد یه سخن یاوه میگه، دیگران میان هیاهو میکنن که نادرست هست وهمین طور ابرو میخرن و مردم رو گمراه میکنن، سپس دیگری میاد .اون بار کدیور بود، سپس مهاجرانی، سپس ...»
در اظهار نظر دیگری در این سایت آمده است: «این شکوری راد همونیه که چند ماه پیش از طرف مشارکت یه بیانیه داده بود که می گفت هدف جنبش سبز حفظ و اعتلای نظام ولایت فقیهه؟»
خطاب به شکوری راد هم چنین ، این گونه نوشته شده است:«این آقا خودش از بانیان وزارت اطلاعات است.کلمه ما را که برای مردم ایران بود مانند جنبش سبز دزدیده اند، دیگر قابل اطمینان نیستند.خود اینها را باید اعدام کنند.»
یکی دیگر ار کاربران این سایت نوشته است: « نه دوست عزیز مشکل اینه که به نظر می‌آد خود امیرارجمند و شکوری‌راد و امثال اینها پا جای پای آقا عطا گذاشتن و جنبش رو می‌خوان به گروگان بگیرن. به هر حال این آقایون و حتی خود موسوی و کروبی بدونن که مردم تا وقتی دنبال اونها هستن که به مردم همراه باشن و اگه بخوان مثل مشارکت یا آقا عطا ترمز مردم بشن، زیر دست و پا له می‌شن.»
کاربر دیگر سایت بالاترین نوشته است: « چرا دیشب آقای ارجمند با خبرنگارbbc اینقدر بی تاب وقرار بود ومدام راه میرفت چندبار هم قصد دکتر گفتن موسوی داشت!؟چرا bbc در این مصاحبه وقتی به واژه "کلمه "میرسد یهو صدای "دینگ دینگ!"پخش میکنه. من نه اینکه بگویم سایت دست نیروهای امنیتی افتاده اما فکر کنم کاسه ای پشت کاسه هست لطفا دوستان یکبار دیگه این فیلم bbcرو به دقت ببینند.»

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
۲
۴
میر حسین سرور است. نه اهل فریب مثل اقتدار گرایان داخلی است و نه فاقد اصول مثل بالاترین و دیگرانی که میخواهند کلاهی از نمد جنبش سبز داشته باشند.
درود بر سران عزیز فتنه که یاور واقعی جمهوری اسلامی آنها هستند.