۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

کري‌خواني داغ هواداران ايران و آرژانتين

هواداران دو تيم ايران و آرژانتين پيش از برگزاري ديدار دو تيم در خيابان‌هاي بلوهوريزنته با يکديگر کري‌خواني کردند.
کد خبر : ۱۸۳۱۴۷
صراط: شهر بلوهوريزنته کاملاً تحت تاثير ديدار امشب آرژانتين و ايران قرار گرفته و خيابان‌هاي اين شهر شب گذشته (به وقت برزيل) در اختيار هواداران دو تيم بود.

در حالي که تعداد بسيار زيادي از آرژانتيني‌ها و هواداران تيم ملي فوتبال اين کشور در سطح شهر بلوهوريزنته حضور دارند، ايراني‌هاي زيادي هم خودشان را به اين شهر رسانده‌اند تا براي ديدن ديدار آرژانتين - ايران آماده شوند. از همين رو شب گذشته هواداران دو تيم بارها با يکديگر روبرو شده‌اند که اين ملاقات‌ها همراه با کري‌خواني بوده است.

تمام کري‌خواني‌ها ديدار آرژانتين - ايران بين هواداران دو تيم در فضايي دوستانه صورت مي‌گيرد و هواداران پس از کري‌خواني براي يکديگر با هم عکس يادگاري مي‌گيرند و تا به حال گزارشي مبني بر ديگري هواداران وجود نداشته است.

هواداران ايراني حاضر در بلوهوريزنته از ساعت 10 شب گذشته در يکي از ميدان‌هاي اصلي شهر مراسمي را برگزار کرده بودند و در آنجا براي ساعتي به حمايت از تيم ملي پرداختند و ايران را تشويق کردند. همچنين هماهنگي‌هاي لازم بين هواداران و مشوقان تيم ملي انجام شد تا در بازي با آرژانتين حمايت خوبي از ايران صورت بگيرد.

ديدار آرژانتين - ايران از ساعت 20:30 امشب و از دور دوم مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل در ورزشگاه مينيه‌رو برگزار مي‌شود.

برای مشاهده صفحه ویژه جام جهانی صراط، اینجا کلیک کنید.