۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

عیادت رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آیت الله مهدوی کنی

حجت‌الاسلام گلپایگانی در حاشیه این عیادت، در خصوص آخرین وضعیت درمانی وی، گفت: به دستور و امر مقام معظم رهبری برای بار دوم برای احوال‌پرسی از آیت‌الله مهدوی‌کنی آمده‌ام.
کد خبر : ۱۸۳۱۵۴
صراط:  رئیس دفتر مقام معظم رهبری برای دومین بار از رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

 حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برای دومین بار با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس‌ مجلس خبرگان رهبری عیادت و در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

وی در این عیادت برای بهبودی و سلامتی رئیس مجلس خبرگان رهبری دعاء کرد.

حجت‌الاسلام گلپایگانی در حاشیه این عیادت، در خصوص آخرین وضعیت درمانی وی، گفت: به دستور و امر مقام معظم رهبری برای بار دوم برای احوال‌پرسی از آیت‌الله مهدوی‌کنی آمده‌ام.

وی با بیان اینکه وضع عمومی ایشان را امروز نسبت به دفعه قبل بهتر یافتم، افزود: امیدواریم که آیت‌الله مهدوی‌کنی هر چه زودتر سلامت خود را بازیابد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به خصوصیات انقلابی و شخصیتی آیت‌الله مهدوی‌کنی، اظهار داشت: کمتر دیده‌ام که خبر کسالت کسی تا این اندازه موجب نگرانی و توجه عامه مردم به‌ویژه علما و روحانیون باشد.

حجت‌الاسلام گلپایگانی گفت: بعد از خبر کسالت آیت‌الله مهدوی‌کنی مردم در مساجد، مجالس، ‌حسینیه‌ها و محافل، جلسات دعا برگزار و برای شفاعت ایشان دعا کردند و این به منش و دعب ایشان برمی‌گردد.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی با توجه به جایگاه علمی و سوابق انقلابی استواری که دارد به تمام معنا متواضع بود و در عین حال در بین مردم می‌گفت و می‌شنوید و مزاح می‌کرد و اصلاً برای خود حریمی قائل نبود و نیست همین موجب محبت بی‌شائبه مردم به ایشان شد و امیدواریم این دعاها مستجاب شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همچنین آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی نیز از رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

وی در این عیادت برای سلامتی و بهبودی آیت الله مهدوی کنی دعاء کرد.

منبع: تسنیم