۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

حمله به حرم امامان برای ایجاد آتش فتنه

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه نیروهای امنیتی مقتدرانه در مرزهای کشور حضور دارند، گفت: دشمن با حمله به حرم امامان معصوم قصد ایجاد آتش فتنه بین شیعه و سنی را دارد.
کد خبر : ۱۸۳۲۸۵
صراط: فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه نیروهای امنیتی مقتدرانه در مرزهای کشور حضور دارند، گفت: دشمن با حمله به حرم امامان معصوم قصد ایجاد آتش فتنه بین شیعه و سنی را دارد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:نیروهای امنیتی با اقتدار در مرزها حضور دارند و جای هیچگونه نگرانی نیست. امروز کسانی که ادعا دارند از اهل سنت دفاع می کنند بیشترین ضربه را به آنها می زنند.

وی ادامه داد: تکفیری ها تلاش می کنند که با حمله به حرم امامان معصوم آتش فتنه را بین شعیه و سنی روشن کنند. جریان تکفیری بیشترین ضربه را به اهل سنت وارد کرده است در حالی که اهل سنت و علمای  آنها به هیچ وجه این حرکت را قبول ندارند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی برای تخریب چهره اسلام دست دشمنان در پشت چهره تکفیری ها آشکار است. البته اگر 4 هزار تروریست بتوانند نظامی را سرنگون کنند آن نظام حتما استحقاق آن را دارد.
منبع: مهر