۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

رو شدن تخلفی دیگر از بابک زنجانی

عضو شورای شهر در خصوص برخورد با بابک زنجانی و تصرف املاک وی در شهر تهران گفت: در حال حاضر در تهران ملکی وجود دارد که متعلق به بابک زنجانی است و گودبرداری خیلی وسیعی خارج از ضوابط شهرداری انجام شده است.
کد خبر : ۱۸۳۷۱۶
رو شدن تخلفی دیگر از بابک زنجانیصراط: عضو شورای شهر در خصوص برخورد با بابک زنجانی و تصرف املاک وی در شهر تهران گفت: در حال حاضر در تهران ملکی وجود دارد که متعلق به بابک زنجانی است و گودبرداری خیلی وسیعی خارج از ضوابط شهرداری انجام شده است.

اسماعیل دوستی در ادامه هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت ابتدا هفته قوه قضائیه را به همه قضات تبریک می‌گویم.

وی در خصوص برخورد با بابک زنجانی و تصرف املاک وی در شهر تهران گفت: متاسفانه در حال حاضر در تقاطع خیابان خدامرادی ولیعصر یک ملک وجود دارد که متعلق به بابک زنجانی است و  گودبرداری خیلی وسیعی خارج از ضوابط شهرداری انجام شده است که  امیدواریم به این موضوع رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه اخیرا املاک بابک زنجانی را به مزایده گذاشته است اما به دلایل مختلف کسی خریدار این املاک نیست.

دوستی از کمیسیون شهرسازی شورای شهر و همچنین معاونت شهرسازی شهرداری شهر تهران خواست پیگیری‌های لازم را در این خصوص داشته باشند

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: امیدورام شهردار تهران دستور ویژه‌ای را برای این زمین صادر کند.

دوستی در ادامه جلسه با اشاره به صحبت‌های آقایان کاشانی و سروری در حمایت از روزنامه همشهری گفت: متاسفم به این دوستان به گونه‌آی صحبت کردند که انگار آقای انصاری چیز بدی را عنوان کرده است و صحبت‌های این دوستان در شان شورای شهر نبود.

دوستی گفت ما همه می‌د انتیم در حال حاضر روزنامه همشهری روزنامه شهرداری شده است و نباید دوستان ما از این موضوع تعجب و ناراحت شوند!

وی در ادامه با انتقاد گزارش عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: گزارش وی از گذشته و وضع  موجود بوده است و ما انتظار داشتیم آقای عبداللهی گزارش از جانمایی و برنامه‌های آینده برای گورستان جدید بیان کند

منبع: فارس
نظرات بینندگان
سعید
|
United States of America
|
۱۲:۴۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۵
۰
قیمت زمینهاش مناسب هست
فقط260 ملیارد تومان ناقابل

احتمالا یکی مثل خوش باید بیاید بخره
سماق بمک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۳
۱
دوران احمدی نزاد دورانی بسیاردرخشان برای بوجود امدن امثال بابک زنجانی ها و .............مملکت را بباد که نه . به طوفان داد .این اقا را واشخاسی مثل این اقا را کی باید دادگاهی بکند .حتی هوای این مملکت را نفتی کرد و مردم در دوران ایشا ن سم تنفس میکردند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۳
۲
در پاکترین دولتها چه اختلاسها که نشد