۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

اظهارات مربی ایتالیا پیش از بازی با اروگوئه

چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که زوج لوییس سوارز و ادینسون کاوانی در خط حمله اروگوئه، یکی از بهترین زوج های حاضر در جام بیستم می باشد.
کد خبر : ۱۸۳۷۹۱
صراط: چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که زوج لوییس سوارز و ادینسون کاوانی در خط حمله اروگوئه، یکی از بهترین زوج های حاضر در جام بیستم می باشد.

دو تیم ملی ایتالیا و اروگوئه روز سه شنبه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و یک تساوی نیز برای صعود ایتالیا به مرحله بعدی کافی خواهد بود.

پراندلی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: "کاوانی و سوارز یکی از بهترین خطوط حمله حاضر در جام جهانی می باشند. آنها دو مهاجم مدرن هستند که مانند چند نفر دیگر طریقه هجوم به محوطه جریمه را به خوبی می دانند. چشمان آن ها به گلزنی است و ما باید به خوبی آن ها را محدود کنیم."

سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که آن ها قادر هستند که نتیجه لازم را برای صعود به مرحله بعدی کسب نمایند.

پراندلی گفت: "من به بازیکنانم گفته ام که با حداکثر اطمینان، صعود به مرحله حذفی را باور داشته باشند. ما هیچ بهانه ای برای بعد از بازی نمی توانیم داشته باشیم. ما مصمم هستیم که بازی را به سود خود خاتمه دهیم."

"ما از لحاظ فیزیکی ریکاوری کرده ایم و من معتقدم که از لحاظ ذهنی نیز برای این بازی به اندازه کافی آماده ایم. ما نیاز داریم که بر همه مشکلاتمان غلبه کنیم و به هر چیزی که می خواهیم دست پیدا نماییم."

پراندلی در مورد ایموبیله گفت: "ایموبیله یک مهاجم مدرن است که می داند چگونه از فضاها استفاده نماید. او می تواند در کناره ها بازی کند و در محوطه جریمه چشمش به گلزنی است و به تیم کمک می کند."

"امروزه برای قهرمانی شما به چنین ویژگی هایی نیازمند هستید. اگر شما یکی از این ویژگی ها را از دست دهید، دیگر بازیکن کاملی نیستید. او از تمام ویژگی های تبدیل شدن به یک بازیکن کامل برخوردار است."

پراندلی در مورد احتمال استفاده از زوج ایموبیله و بالوتلی در خط حمله گفت: "من هرگز نمی توانم بگویم که آن ها نمی توانند در کنار یکدگیر بازی کنند. وقتی شما قصد دارید با دو مهاجم بازی کنید، نیاز به تغییر چیزهایی دارید. ما قصد نداریم تا زمان شروع مسابقه افکار خود را فاش سازیم."

پراندلی در مورد صعود یا حذف تیمش گفت: "این یک بازی دشوار است، زیرا این مسابقه سرنوشت ما را مشخص خواهد کرد که صعود می کنیم یا حذف خواهیم شد. هنگامی که قرعه کشی انجام پذیرفت، ما پذیرفتیم که برای صعود به مرحله بعدی باید در دیدار آخر موفق شویم."

"برای کسب یک نتیجه مثبت نیاز است که شما ذهنیت پیروزی داشته باشید. ما برای کسب مساوی وارد زمین نخواهیم شد. من نمی توانم شاهد این مسئله باشم که تیم زیر فشار حملات حریف قرار می گیرد. برای خروج از این وضعیت ما باید از ضد حملات به خوبی استفاده کنیم."

پراندلی از اهمیت دیدار فردا صحبت می کند: "این دیدار هیچ شباهتی با دیدارهای دیگر ندارد. این بازی مهم ترین دیدار زندگی حرفه ای و دوران مربیگری من است."

"فردا از نظر شخصیت و توانایی رقابت ما باید آماده مسابقه شویم. ملت اروگوئه بیشتر از ما حس وطن پرستی در خود دارند. ما به عنوان نمایندگان کشور خود نیاز داریم که در زمین توانایی خود را به آن ها نشان دهیم. اگر ما بازی را واگذار کنیم بدین معنی است که تیم حریف بهتر بوده است."

برای مشاهده صفحه ویژه جام جهانی صراط، اینجا کلیک کنید.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم