۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵

ظریف:می‌توانیم‌دست‌به‌کارهای‌بزرگی بزنیم

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران اعتماد به نفس بالایی دارند و با این شرایط می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم.
کد خبر : ۱۸۳۹۴۴
صراط: فرهاد ظریف در مورد پیروزی برابر ایتالیا و کسب شش امتیاز حساس از این تیم اظهار داشت: ما بازی را با قدرت و اعتماد به نفس بالا شروع کردیم.  عملکرد خیلی خوبی داشتیم، اما متاسفانه تنها یک ست را واگذار کردیم. واگذاری یک ست به ایتالیا به دلیل سرویس‌های خوب و ریسکی ایتالیایی‌ها بود که خوشبختانه ست چهارم بازی را از دست آنها گرفتیم.

وی با بیان اینکه تماشاگران در هیچ شرایطی ما را تنها نمی‌گذارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بازی‌هایی که میزبان بودیم، هواداران رکوردهای خوبی از خود به جا گذاشتند و پرتماشاگرترین مسابقات، بازی‌های ایران بود. جوی که مردم در سالن 12 هزار نفری ایجاد می‌کنند برای هر تیمی سخت و کشنده است و سالن به جهنم تبدیل می‌شود.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران در خصوص بازی ایران و لهستان گفت: این تیم را ندیده‌ایم و هیچ شناختی از بازیکنان جدیدش نداریم و دقیقاً به همین خاطر باید تمام تمرکزمان را روی این چهار بازی بگذاریم و بتوانیم نتیجه بگیریم. تنها می‌دانم که مربی آنها تغییر کرده است و یک مربی جوان را انتخاب کرده‌اند.

ظریف با بیان اینکه والیبال ایران دیگر پدیده نیست، افزود: لهستانی‌ها هم شانس صعود دارند و قطعاً برای کسب امتیاز به تهران می‌آیند، اما ما هم نشان داده‌ایم اصلاً تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم. کواچ و دستیارانش به خوبی حریف را آنالیز خواهند کرد و بهترین نفرات را برای این بازی انتخاب خواهند کرد. امیدوارم هرکسی که در زمین حاضر می‌شود بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و در نهایت پیروزی برای ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما اگر از 4 بازی خود بتوانیم 5 امتیاز کسب کنیم در دومین حضور خود دست به کار بزرگی زده‌ایم و می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. بدون شک برای بازی‌های بعدی هم شناخت کواچ از بازیکنان بیشتر می‌شود و می‌توان منتظر هر نتیجه‌ای بود.

منبع: فارس