۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

قربانگاهی با عنوان جاده تبریز - اهر

بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه کامیون در کیلومتر 25 جاده تبریز - اهر، یک نفر جان باخت و دو نفر دیگر در بیمارستان بستری هستند.
کد خبر : ۱۸۴۰۳۳

صراط: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: این حادثه در ساعت 6 صبح امروز - 4 تیر- به اتاق فرمان 115 استان به آدرس جاده تبریز - اهر، سه راهی شیخ رجب، نزدیکی روستای "شهرک پایین" گزارش شد.

حبیب حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین‌های پایگاه خواجه و شیخ رجب با بررسی صحنه تصادف سه سرنشین پژو را به بیمارستان امام رضا منتقل کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان امام رضای تبریز جان باخت، ولی وضعیت عمومی دو سرنشین دیگر رضایت‌بخش است.

رئیس پلیس راه استان نیز با تائید این خبر به ایسنا گفت: این حادثه به‌علت خواب آلودگی و انحراف به چپ راننده پژو به وقوع پیوست.

سرهنگ حسن فرجی از جاده اهر تبریز به عنوان پرترافیک‌ترین و خطرناک‌ترین جاده‌های استان به ویژه در روزهای تعطیل و فصل تابستان یاد کرد و گفت: علی‌رغم اینکه طرح چهار بانده کردن این جاده مدتهاست آغاز شده ولی هنوز اقدام قابل توجهی در بهره‌برداری از این طرح انجام نشده است.

وی با ابراز تاسف از اینکه اکثر تصادفات در نزدیکی شهرها و 30 کیلومتری شهرها به هر دلیل اعم از خواب آلودگی راننده و یا عجله برای رسیدن، به وقوع می‌پیوندند از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.


منبع: ایسنا