۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

دل‌بوسکه تا پايان يورو 2016 ماندني شد

ويسنته دل‌بوسکه تا يورو 2016 سرمربي اسپانيا مي‌ماند.
کد خبر : ۱۸۴۲۴۳
صراط:فدراسيون فوتبال اسپانيا امروز در بيانيه‌اي اعلام کرد دل‌بوسکه تا پايان قراردادش که بعد از جام ملت‌هاي 2016 اروپا است در اين تيم مي‌ماند.

اسپانيا در جام جهاني 2014 پس از 6 سال موفق در فوتبال جهان و اروپا، کاملا دور از انتظار ظاهر شد و در گروهي که هلند، استراليا و شيلي قرار داشتند با سه امتياز در رده سوم قرار گرفت و حذف شد.

پس از شکست دوم مقابل شيلي که حذف ماتادورها از جام را قطعي کرد، بازيکنان پا به سن گذاشته و باتجربه اين تيم از جمله ژاوي، ژابي آلونسو و داويد ويا اعلام کردند که ديگر در تيم ملي بازي نخواهند کرد و فرصت حضور در تيم را به جوان‌ترها خواهند داد.

فدراسيون اسپانيا با وجود نمايش ضعيف و دور ار انتظار اين کشور در جام جهاني اعلام کرد که خبري از تغيير در نيمکت تيم نيست و دل‌بوسکه تا پايان قراردادش يعني جام ملت‌هاي 2016 فرانسه سرمربي "لاروخا" مي‌ماند. ماموريت جديد فدراسيون اسپانيا به دل‌بوسکه تغيير نسل و ساختن تيمي جوان براي يورو 2016 است تا اين تيم دوباره بتواند به روزهاي اوج خود بازگردد.

قرار است دل‌بوسکه نخستين فهرست جديد اسپانيا را 29 آگوست و پس از ديدار سوپرکاپ اروپا بين رئال مادريد و سويا اعلام کند. اسپانيا 4 سپتامبر با فرانسه يک بازي دوستانه برگزار مي‌کند و سپس خود را براي ديدار با مقدونيه در مقدماتي يورو 2016 که در والنسيا انجام مي‌شود آماده مي‌کند.


برای مشاهده صفحه ویژه جام جهانی صراط، اینجا کلیک کنید.