۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

توصیه حزب موتلفه به روحانی

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما در موتلفه به جوانگرایی توجه داریم اظهار داشت: میانگین سنی ما در گذشته بین 40 تا 50 بوده است ولی امروز به 30 تا 40 سال کاهش یافته که نشان از رویکرد جوانگرایی این حزب است.
کد خبر : ۱۸۴۲۶۷
صراط: محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در نشست دبیران استانی حزب متبوعش با تاکید براینکه در حزب موتلفه به جوانگرایی توجه ویژه‌ای می‌شود اظهار داشت: میانگین سنی ما در گذشته بین 40 تا 50 سال بود ولی امروز این میانگین سنی به 30 تا 40 کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در حزب موتلفه اسلامی به جوانگرایی و تحصیلات توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی در ادامه سخنانش با گرامی‌ داشتن یاد و خاطره مرحوم عسگراولادی گفت: خیلی‌ها تصور می‌کردند بعد از فوت مرحوم عسگراولادی حزب موتلفه تعطیل می‌شود اما حزب موتلفه نشان داد که به شخص متکی نیست و به سیستم متکی است.

حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برخی انتصابات در دولت  گفت: ما شش ماه پیش موضع‌گیری خود را به صورت صریح به رئیس جمهور اعلام کردیم و گفتیم اگر قرار است در انتصابات کفه اصلاح‌طلبان به خصوص کارگزاران کفه سنگین‌تری باشد، خواهشمان این است که لااقل به فتنه‌گران اجازه ندهید که وارد گود شوند.

وی خطاب به وزیر دادگستری که در این جلسه حاضر بود گفت: از شما خواهش می‌کنم که پیغام ما را به رئیس جمهور برسانید که  آیا واقعا بر اساس تعادلی که قول داده شده بود عمل شده است؟ البته معتقدم در برخی موارد عمل شده اما متاسفانه در برخی موارد عمل نشده است.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه نمی توانیم انتظاراتی را که از آقای پورمحمدی داریم از آقای روحانی نیز داشته باشیم گفت: دغدغه ما این نیست که چرا نسبت انتصابات اصولگرایان در دولت بالا نیست، قبول داریم که آنها چنین وظیفه‌ای بر عهده ندارند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد:‌آقای روحانی سخنران روز 23 تیر 78 بودند، می‌خواهیم رئیس جمهور ما همان رئیس جمهوری باشد که 23 تیر 78 آن سخنرانی را کرد.

وی با بیان اینکه پورمحمدی همه سلول‌های بدنش اصولگرایی است و برخی وزرای دولت نیز این خصوصیات را دارندگفت: دولت مراقبت کند کسانی که سازگاری با فتنه داشتند در دولت حضور نداشته باشند.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم اگر در سال 88 میرحسین موسوی رئیس جمهور می‌شد کسانی که امروز در وزارت علوم هستند قطعا عضو کابینه ایشان می‌شدند.

منبع: فارس