۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

قبل از شروع ماه رمضان آماده شوید

روش‏‌های غلط خورد و خوراک در ماه رمضان موجب می‌شود بسیاری افراد نه تنها به پاکی و سلامت جسم دست نیابند بلکه چند روزی از این ماه نگذشته دچار انواع مشکلات گوارشی شوند و به همین دلیل معمولاً مطب متخصصان گوارش از نیمه این ماه شلوغ می‌شود.
کد خبر : ۱۸۴۴۵۳
صراط: به نقل از شبکه السومریه، مسئولان آمریکایی اعلام کردند: اطلاعات زیادی از گروه های مسلح افراطی در عراق به دست آمده است اما تکمیل جزییات مربوط به این گروه ها و خطر موجود به هفته ها زمان نیاز دارد و حملات هوایی از سوی آمریکا در آینده نزدیک صورت نخواهد گرفت.

به گفته مسئولان آمریکایی ، پس از اینکه در هفته گذشته از اعزام 300 مستشار نظامی آمریکایی به بغداد و قبل از آن حرکت ناوهای هواپیمابر و ناوچه های جنگی آمریکا خبر داده شد، گمانه زنی ها درباره تحرک نظامی قریب الوقوع آمریکا علیه تروریست های داعش بالا گرفت.

این مسئولان آمریکایی اعلام کردند: تکمیل داده های اطلاعاتی آمریکا از سوی 30 تا35 هواپیمای شناسایی و بدون سرنشین بر فراز عراق به دست می آید.عملیات جمع آوری اطلاعات پس از گشایش دفتر عملیات عراقی-آمریکای مشترک در بغداد زیاد خواهد شد.

مسئولان آمریکای افزودند: جمع آوری تصویر کلی از توان نظامی و تعداد افراد داعش و انبارهای سلاح آنها زمانبر است.این انبارها به شکل قابل توجهی پس از حمله افراد سیاهپوش به مراکز نظامی دولتی عراق طی هفته‌های گذشته  تقویت شده است.

یک مسئول دیگر که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت: اگر اهداف مشخص شود امکان حملات هوایی محدود آمریکا وجود دارد.


منبع: تسنیم