۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

اظهارات کواچ بعد از صعود به مرحله نهایی

سرمبی تیم ملی والیبال ایران گفت: وقتی که اولین جلسه را با بازیکنان داشتم گفتم باید به همه تیم ها احترام بگذاریم اما از آنها نترسیم.
کد خبر : ۱۸۴۹۴۳
صراط: کواچ پس از صعود ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی اظهار داشت: وقتی وارد کنفرانس شدم انتظار داشتم همه خوشحال باشند اما وقتی دیدم از سرمربی لهستان سوال پرسیدند که چرا تیم شما این قدر ضعیف شده است دیدم بی احترامی به تیم من است. همین لهستان برزیل را 3 بر صفر شکست داد. چرا فکر می کنید لهستان ضعیف شده است.

وی در مورد اینکه چه صحبتی با 75 میلیون هوادار خوشحال دارد تاکید کرد: وقتی که تیم ما به این خوبی بازی می کند شما نباید بگویید که این تیم لهستان بود که ضعیف بازی کرد تا ایران پیروز شود. امروز بسیار خوب بازی کردیم به خصوص در سرویس ها عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: باز هم می گویم 14-15 بازیکن داریم که همه اصلی هستند. شما دیدی شهرام محمودی مصدوم شد و مجبور شدیم تغییراتی انجام دهیم و دیدید هیچ اتفاقی نیفتاد و تیم با همان روال به کارش ادامه داد.

کواچ در مورد اینکه ایران در ست دوم عقب افتاد اما دوباره توانست به بازی برگردد گفت: عامل این موفقیت بازیکنان خوب هستند. وقتی که لیگ جهانی شروع شد و ما 2 بازی اول را واگذار کردیم هیچ کس کیفیت تیم ما را باور نداشت. من فقط به ایران نگاه نمی کنم بلکه جهان در تصور من است که چه نگاهی به والیبال ایران دارند. برای چنین دستاوردی واقعا خوشحالم. از بازیکنان هم که نمایش خوبی داشتند تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد اینکه توقع مردم بالا رفته و برای فینال چه برنامه‌ای دارید یادآور شد: اولین چیزی که روی آن متمرکز هستم 2 بازی در لهستان است و می خواهیم با پیروزی در آنجا به عنوان تیم اول صعود کنیم. طرز تفکر بازیکنان من باید به من نزدیک باشد. ضرب المثلی هست که می گوید فلان کس به دنیا آمده است که همیشه پیروز شود اما من به آن اعتقاد ندارم. برای پیروزی فقط باید تلاش کرد. وقتی که اولین جلسه را با بازیکنان داشتم گفتم باید به همه تیم ها احترام بگذاریم اما از آنها نترسیم.
منبع: فارس