۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

چند ماهواره علیه ایران فعالیت می‌کنند؟

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به فعالیت ۳ هزار شبکه ماهواره‌ای علیه هویت فرهنگی مردم ایران، بر تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی در مقابله با نفوذ رسانه‌ای و فرهنگی شبکه‌های ماهواره‌ای تأکید کرد.
کد خبر : ۱۸۵۴۳۹
صراط: سردار حمزه فلاح ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان در سنندج اظهار کرد: امروز ایمان ما و حریم خانه‌هایمان در معرض حمله دشمن است و نفوذ فرهنگی و تبلیغاتی شبکه‌های ماهواره‌ای تا افکار و عقاید همه مردم رسوخ کرده است.

وی از فعالیت بیش از 3هزار شبکه ماهواره‌ای علیه هویت فرهنگی مردم ایران خبر داد و خواستار هوشیاری همگانی در برابر توطئه‌های این شبکه‌ها شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: در جنگ نرم هوشمندانه دشمنان با استفاده از ابزار شبکه‌های ماهواره‌ای وارد نبرد علیه مبانی هویتی و دینی ما شده‌اند و بدون شک فعالان رسانه‌ای مسئولیت سنگینی در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان داشته و از تأثیرگذارترین اقشار در جامعه به حساب می‌آیند.

وی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان یک آسیب اجتماعی بنیان خانواده‌ها و هویت دینی مردم مسلمان ایران را هدف قرارداده‌اند و افزایش نرخ طلاق و بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی از این مبحث نشأت می‌گیرد.

سردار فلاح افزود: روشنگری در مبحث مقابله با آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای از اولویت‌های سپاه بوده و در این راستا از اسفندماه سال  92 طرح دجال‌واره با آغاز فعالیت ستادی در استان کلید خورد و در فروردین ماه امور محتوایی آن انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: هم‌زمان با ایام مبارک ماه رمضان و به دلیل آمادگی خانواده‌ها برای فعالیت در امور معنوی و فرهنگی  مرحله اجرایی این طرح آغاز شده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نشست تخصصی با اصحاب رسانه استان نیز به عنوان یکی از پیشروترین و مهمترین اقشار جامعه در قالب این طرح از امروز آغاز شده و امید است فعالان رسانه‌ای استان در این مسیر با تمام توان ما را برای آگاهی‌بخشی مردمی یاری رسانند.
منبع: تسنیم