۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

جزئیات دیدار نمایندگان اصولگرا با روحانی

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور با شخصیت‌ها و نمایندگان اصولگرا گفت: اصولگرایان در این دیدار نگرانی‌های خود را نسبت به مسائل اقتصادی کشور بیان کردند.
کد خبر : ۱۸۵۶۹۰
صراط: حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی به تشریح جزئیات دیدار رئیس‌جمهور با شخصیت‌ها و نمایندگان اصولگرا که 12 تیرماه در باشگاه ریاست‌جمهوری برگزار شد، پرداخت و گفت: رئیس‌جمهور در این دیدار از شخصیت‌ها و نمایندگان اصولگرا برای ضیافت افطار دعوت کرده بود که جلسه بسیار صمیمی‌ای بود و نمایندگان اصولگرا نیز نقطه نظرات خود را درباره مسائل کشور با رئیس‌جمهور مطرح کردند.

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در این دیدار احزاب، نمایندگان و شخصیت‌های اصولگرا مانند حزب موتلفه اسلامی، کانون نمایندگان ادوار مجلس حضور داشتند که آقایان حبیبی، فدایی و چند نفر از شخصیت‌های اصولگرا صحبت کردند.

ترقی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم و نگرانی از نفوذ عوامل فتنه در دولت از جمله مسائلی بود که در این دیدار از سوی اصولگرایان مطرح شد، تصریح کرد: اصولگرایان در این دیدار نگرانی‌های خود را نسبت به مشکلات مسائل کلان کشور و فشار گرانی بر روی مردم مطرح کردند که رئیس‌جمهور نیز پس از سخنان نمایندگان اصولگرا خواستار وحدت و انسجام همه نیروهای کشور برای مقابله با مشکلات اصلی کشور شدند.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم