۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

اکران مجدد فیلم‌های پرفروش

مصطفی کیایی کارگردان «خط ویژه» معتقد است، اکران مجدد این فیلم در طرح ویژه رمضان اتفاق خوبی است و مخاطبانی که این فیلم را ندیدند می توانند در این ایام «خط ویژه» را به تماشا بنشینند.
کد خبر : ۱۸۵۷۱۵

صراط: مصطفی کیایی درباره اکران مجدد فیلم «خط ویژه» به کارگردانی وی در طرح ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای تهران به خبرنگار مهر گفت: در ماه مبارک رمضان به دلیل پخش برنامه های متنوع از تلویزیون و مشغولیت مردم، سینماها با افت فروش مواجه می‌شوند ولی متولیان سینمای ایران می‌خواهند که در این ایام هم مخاطبان به سینما بروند.

وی ادامه داد: بحث اکران مجدد فیلم «خط ویژه» از سوی سینماداران به شورای صنفی نمایش پیشنهاد شد و آن ها هم پذیرفتند. سینماداران می‌خواستند که فیلم های پر فروش و پر مخاطب که در نوروز اکران شدند در این ایام روی پرده بروند.

کارگردان فیلم «ضدگلوله» عنوان کرد: به نظرم اکران مجدد فیلم های پرفروش اتفاق بدی نیست و تعداد زیادی از مخاطبان که این آثار را ندیده بودند می توانند از این فرصت استفاده کنند و در این ایام فیلم‌های پرفروش دوره‌های قبل را به تماشا بنشینند.

این کارگردان سینمای ایران عنوان کرد: بهتر بود فیلم هایی که از فروش بالایی برخوردار بودند در اکران می‌مانند و از پرده پایین نمی‌آمدند ولی اجرای این طرح هم خوب است.

کیایی درباره اکران مجدد «خط ویژه» و احتمال ایجاد تاخیر در عرضه نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم توضیح داد: از ابتدا قرار بود نسخه نمایش خانگی این فیلم بعد از ماه رمضان توزیع شود و اکران مجدد فیلم در طرح ویژه رمضان تاثیر آنچنانی روی این ماجرا نداشته است.

«خط ویژه» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد. همچنین میلاد کی مرام نیز دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

در این فیلم هانیه توسلی، مصطفی زمانی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیایی و... بازی می‌کنند.

منبع: مهر