۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲

واکنش عابدینی به اظهارات دیشب کی‌روش

عضو کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با مدیرعامل باشگاه به نقطه نظرهای مشترکی رسیدیم.
کد خبر : ۱۸۵۷۶۹
صراط: امیر عابدینی  در مورد حرف‌های شب گذشته کارلوس کی‌روش در شبکه سه، گفت: به نظر من تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش بزرگترین اشتباه است. عملکرد تیم ملی را در چهار بُعد باید بررسی کنیم، در ابعاد سازمان‌دهی، هدایت، مدیریت میدانی و کار مربی ضمن اینکه دو بُعد جانبی هم به این ابعاد اضافه می‌شوند، بعد حمایت معنوی و عمومی نظام کشور و مردم از تیم‌های ملی والیبال و فوتبال. ملت ما پشت تیم‌های ملی فوتبال و والیبال آمدند.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران در جام جهانی یک نیمه خوب مقابل آرژانتین بازی کرد و بازیکنان هم در بعد میدانی تمام توانشان را در میدان ارائه کردند. در بخش هدایت و مدیریت هم فدراسیون تمام بدنه فوتبال را تحت فشار گذاشت تا خواسته‌های کی‌روش برآورده شود. لیگ فشرده برگزار شد، مسابقات ما 21 فروردین یعنی دو ماه قبل از شروع جام جهانی تمام شد تا بازیکنان زودتر در اختیار کی‌روش قرار بگیرند، حالا اینکه لژیونرها دیرتر به تیم ملی آمدند این دیگر انتخاب خود کی‌روش بود وگرنه سازمان لیگ نهایت همکاری را با سرمربی تیم ملی داشت.

عضو هیأت‌رئیسه سازمان لیگ، تصریح کرد: در بعد میدانی هم دیدید که وقتی یک دست پیراهن خراب شد کارلوس کی‌روش چگونه آن را بر سر نیزه کرد و چه اتفاقاتی پیش آمد. به طوریکه حتی آلشپورت هم آمد و گفت این لباس‌ها مال من نیست و قاچاق است در حالیکه در جام جهانی مشخص شد پیراهن تیم ملی یکی از زیباترین پیراهن‌ها بوده اما کسی تشکری نکرد. در بخش تدارکات کمپ تیم ملی هم و تأمین هزینه‌هایش فدراسیون نهایت همکاری را کرد و 30 میلیارد تومان هزینه آماده‌سازی این تیم شد. البته از حضور در جام جهانی این هزینه‌ها تأمین می‌شود اما تمام این اتفاقات و کارها به نفع کارلوس کی‌روش مصادره شد.

عابدینی افزود:‌ به عقیده من کارلوس کی‌روش بماند یا برود فرقی نمی‌کند باید حرف کارشناسانه زد و نه از روی احساس و عاطفه صحبت کرد. شش کارشناس نخبه باید عملکرد تیم ملی در جام جهانی را بررسی کنند. اینکه ما در جام جهانی فوتبال‌گرا بودیم مثل استرالیا که همه دنیا به فوتبال آن احترام گذاشتند یا آنکه نتیجه‌گرا بودیم و باز هم احترام دیدیدم. این مسائل را باید کارشناسان بررسی کنند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد اختلاف نظرهایش با مدیرعامل باشگاه گفت: دو شب پیش به طور مفصل با رحیمی صحبت کردم و به نقطه‌نظرات مشترکی رسیدیم. قرار است فردا (شنبه) جلسه کمیته فنی با حضور من، رحیمی، عبدی، جعفر کاشانی برگزار شود.

وی در مورد جانشین حمید استیلی در کمیته فنی گفت: احتمال دارد سلیمی به جای استیلی که از باشگاه رفت در کمیته فنی حضور پیدا کند و حسین عبدی هم به عنوان دبیر کمیته مشغول به فعالیت شود.
منبع: فارس