۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

نویدکیا از سپاهان می‌رود؟

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: عده ای از حرف های محرم سوء استفاده کرده اند.
کد خبر : ۱۸۶۱۵۰

صراط: بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: عده ای از حرف های محرم سوء استفاده کرده اند.

به گزارش سایت باشگاه سپاهان، رسول نویدکیا، برادر محرم پیرامون شایعات اخیر در مورد کاپیتان سپاهان می گوید: «محرم هیچ وقت در خصوص اینکه برای آینده‌اش چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد، با من و یا دیگر اعضای خانواده مشورت نمی‌گیرد. تاکنون محرم در خصوص اینکه برای فصل آتی می‌خواهد بازی کند یا اینکه خداحافظی، به من چیزی نگفته است. اما از یک چیز مطمئنم، اینکه برادرم سپاهان را دوست دارد و از این تیم نمی رود.»

نوید کیا ادامه می دهد: «محرم در این سال‌ها و به خاطر عشق به سپاهان و هوادارانش، با وجود مصدومیتی که داشت بازی کرد. برادرم چندین بار با پیشنهاد خوب از تیم‌های بزرگ ایران مواجه شد اما هیچ وقت سپاهان را ترک نکرد چون این تیم خانه دوم اوست. به قول خود سپاهانی‌ها، محرم شناسنامه باشگاه است.»

او در پایان خاطرنشان کرد: «یک عده از صحبت و حرف‌های محرم سوء استفاده کردند و چنین شایعات بی پایه و اساسی را به راه انداختند. من برادرم را می‌شناسم و می‌دانم که هرگز سپاهان را ترک نمی‌کند. محرم اسطوره فوتبال اصفهان و سپاهان است. مسئولان تحت هیچ شرایطی نمی گذارند که اسطوره شان برود.»

همچنین باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای شایعات اخیر برخی رسانه ها در مورد محرم نویدکیا را بی اساس خواند: مطالب مختلفی که در چند روز اخیر در مورد کاپیتان محرم نویدکیا منتشر گردیده است باعث شده موجی از شایعات، دغدغه های متعددی را ایجاد نماید. شایعات مضحکی همچون رفتن کاپیتان به یکی از دو تیم پایتخت، درگیری لفظی محرم با مدیر تیم بزرگسالان و ... موضوعاتی است که به عقیده ما حتی طرح آنها در شان کاپیتان نویدکیا و باشگاه سپاهان نیست.

نویدکیایی که همیشه پرچمدار سپاهان و عشق و غیرت به این تیم و مبارزه با اجحاف و بی عدالتی با تیم های غیر پایتخت بوده چگونه می تواند سپاهان به عنوان خانه ابدی خود را ترک کند و به یکی از تیم های سرخابی بپیوندد؟!

محرمی که در سخت ترین ایام یار با وفای سپاهان بوده و با مصدومیت های فراوان تیم خود را ترک نکرده و در کنار حضور موثر، در راه حل مشکلات تیم هم گام های موثری برداشته چطور می تواند با سپاهان خداحافظی کند و رهسپار تیم دیگری شود؟!

محرم سپاهانی است، سپاهانی می ماند و هیچ کس نمی تواند این شناسنامه را از سپاهان بگیرد. محرم با شخصیت بزرگ و تعصب بی پایانی که دارد خط قرمز ما در بسیاری از امور است. بهتر است شایعه سازان روند تخریبی خود را متوقف کنند. چرا که این شایعات در مورد محرم و سپاهان بیش از سایر شایعات، دروغ پردازانی که از تریبون هایی غیر معتبر به تکثیر این خبرهای بهت آور و بی پایه و اساس منتشر می‌کنند را رو سیاه می کند.