۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴

به والیبال هم مثل فوتبال پاداش بدهند

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: وزارت ورزش باید پاداشی هم‌اندازه فوتبالیست‌هایی که به جام جهانی رفتند و بین ۴ تیم چهارم شدند به بازیکنان تیم ملی والیبال اهدا کند.
کد خبر : ۱۸۶۲۰۹
صراط: مصطفی کارخانه در مورد 2 شکست متوالی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در هفته هفتم و پایانی مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: به نظر من بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در 2 بازی آخر خود مقابل لهستان، انگیزه لازم را نداشتند و چون صعودشان به مرحله نهایی قطعی شده بود آن طور که باید، خودشان را به آب و آتش نزدند.

وی افزود: از سوی دیگر بازیکنان لهستان برای اینکه همچنان نسبت به صعود خود امیدوار باشند،‌ نیاز به این پیروزی داشتند و تمام تلاش خود را برای کسب هر 6 امتیاز بازی انجام دادند.

او ادامه داد: در اینجا لازم که اهمیت حضور تماشاگران را یاد آوری کنم. آنها سرمایه و پشتوانه ورزش ایران هستند و حضورشان در سالن برای تیم ملی والیبال بسیار ارزشمند است.

سرمربی فصل پیش تیم باریج اسانس کاشان در مورد نتایج این فصل تیم ملی ایران در لیگ جهانی گفت: برتری تیم ملی نسبت به سال گذشته این است که توانسته به مرحله نهایی صعود کند و از حالا به بعد باید دید در مرحله نهایی که در فلورانس برگزار می‌شود چه نتایجی کسب خواهد کرد.

کارخانه با اشاره به احتمال شکست عمدی شاگردان کواچ مقابل لهستان برای جلوگیری از صعود برزیل گفت: ممکن است که تیم ملی چنین کاری انجام داده باشد چون برزیل خیلی قوی‌تر از لهستان است.

مصطفی کارخانه در پایان تصریح کرد: ایران برای اولین بار است که تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود کرده و باید از این تیم حمایت کرد. درست است که فوتبال،‌ امتیاز ویژه‌ای نسبت به سایر ورزش‌ها دارد ولی وزارت ورزش باید پاداشی هم‌اندازه فوتبالیست‌هایی که به جام جهانی رفتند، از گروه خود بالا هم نیامدند و بین 4 تیم چهارم شدند به بازیکنان تیم ملی والیبال اهدا کند. بین ورزش‌ها نباید این قدر تبعیض قائل شد.


منبع: تسنیم