۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
شواین‌اشتایگر:

بزرگترین حریف آلمان برزیل نیست

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال آلمان باور دارد بزرگترین حریف ژرمن‌ها در بازی نیمه‌نهایی در اصل مربی با تجربه کشور میزبان است.
کد خبر : ۱۸۶۲۳۰
صراط: در شرایطی که یک روز و 15 ساعت دیگر جدال مهم ژرمن‌ها و سلسائو (برزیل) در شهر بلوهوریزنته انجام خواهد شد،‌ هیجان زیادی در اردوی هر دو سوی میدان سایه انداخته است.

در همین ارتباط باستین شواین‌ اشتایگر گفت: نباید تصور کنیم برزیلی که با ما مواجه می‌شود،‌ همان برزیل روز نخست مسابقات است. آنها مسلما تغییر کرده‌اند و تیم بهتری شده‌اند. طبیعی است که توجه داور و حمایت تماشاگران بی‌شمار خود را نیز دارند اما تصور می‌کنم مهم‌تر از همه اینها برای ما، ‌لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی‌ آنها باشد.

شواین‌اشتایگر ادامه داد: آنها با اسکولاری و همچنین پریرا،‌ در اصل دو مربی بسیار با تجربه را دارند. دو مربی که قهرمان جهان شده‌اند.

وی افزود: برزیلی‌ها برای قهرمان شدن‌ خیلی امتیازات جانبی دارند اما از نظر من بزرگترین امتیازشان این است که مربیانی مثل اسکولاری را دارند. او کوهی از تجربه است و می‌داند در هر وضعیت چگونه باید رفتار کرد.

وی همچنین عنوان کرد: من آمادگی بیش از 90 دقیقه بازی کردن و جنگیدن در زمین را دارم. دیگر بازیکنان تیم ملی نیز اینگونه هستند. ما مصمم و با روحیه به مصاف حریفان می‌رویم و‌ مصمم هستیم به هدفی که داریم، برسیم.

مسابقات جام جهانی 2014 از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا 22 تیرماه ادامه خواهد یافت.
منبع: فارس