۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

دلیل حمایت از عامل توهین به آیت‌الله کنی چیست؟

حدود چند هفته گذشته مهدی خزعلی از عوامل فتنه 88 و عناصر اصلاح طلب فعال با دستور دادستانی و توسط نیروهای امنیتی کشور دستگیر و به زندان منتقل شد که بلافاصله برخی جو سازی‌ها در راستای آزاد سازی این فرد از زندان آغاز شد.
کد خبر : ۱۸۶۶۳۲
صراط: حدود چند هفته گذشته مهدی خزعلی از عوامل فتنه 88 و عناصر اصلاح طلب فعال با دستور دادستانی و توسط نیروهای امنیتی کشور دستگیر و به زندان منتقل شد که بلافاصله برخی جو سازی ها در راستای آزاد سازی این فرد از زندان آغازشد که به طور هماهنگ از سوی جریانات معاند و با همکاری رسانه های ضد انقلاب و زنجیره‌ای همچنان در حال پیگیری است.

وی که در گذشته هم حدود 6 بار به اتهامات مختلف از جمله تشویش اذهان عمومی، اخلال در نظم عمومی و ... دستگیر شده بود، این بار به دلایل اهانت به مسئولان نظام از جمله آیت الله مهدوی کنی بازداشت شده است.

خزعلی هنگام دستگیری خود همچون دفعات قبلی تهدید به اعتصاب غذا کرد که این مسئله توسط برخی جریانات با هدف فشار به دستگاه قضایی کشوردامن زده شد که البته احوال این افراد پس از آزادی و اقداماتی که از درون زندان انجام می‌دهد موید این مطلب است که این گونه ادعاها تنها به عنوان حربه و دست آویزی برای رسیدن به اهداف خاص مطرح می شود و در واقع چنین مسئله صحت ندارد.

محمد نوری زاد، اکبر گنجی و ... از مصادیق این موضوع بودند که به گفته خودشان دست به اعتصاب غذا زدند ولی در نهایت در کمال صحت و سلامت پس از گذراندن حبس و مجازاتشان آزاد شدند.

بزرگنمایی های رسانه های ضد انقلاب درباره بیماری و سکته قلبی مهدی خزعلی جدی به طور کل نباید گرفته نشود چراکه آن ها با تکیه بر اخبار دروغ و با فضاسازی کاملا ماهرانه دست به تشویش اذهان عمومی زده و سعی برایجاد فشار به مسئولان قوه قضائیه دارند که خوشبختانه این تلاش ها تا کنون ناکام مانده و مسئولان قضایی کشور با اهتمام و جدیت لازم با هنجارشکنان و معاندان که از رافت اسلامی سواستفاده می کنند برخورد قاطع کرده اند.

اطلاعات موجود نشان می دهد که تنها مشکل این فرد ضعف ناشی از کم غذا خوردن است و موضوع سکته به هیچ وجه صحت ندارد و این درحالی است که برخی رسانه های فتنه و ضد انقلاب سعی در القای این مطلب دارند که حال این فرد وخیم است و باید آزاد شود در حالی که وقت این افراد آزاد می‌شوند نه تنها ضعف جسمانی ندارند بلکه با جدیت بیشتری به دنبال پیگیری اهداف معاندانه خود هستند.

مسئله دیگر اینست که خزعلی آنگونه که فرزندش هم تایید کرده، درحال حاضر حتی قادر به راه رفتن در اتاق بستری خود هم هست.

اما اخیرا در فیس بوک مهدی خزعلی طی پیامی عنوان شد که هاشمی، خاتمی، سید حسن خمینی به همراه محمد نوری زاد از وی احوال پرسی کرده اند. همچنین گفته شده نسرین ستوده از متهمین و بازداشت شدگان حوادث سال 88 و بعد از آن نیز به عیادت خزعلی رفته است.

این اقدام تامل برانگیز چند سوال را در ذهن متبادر می کند. یکی از این سوالات اینست که هدف این افراد از همدلی با فردی که تنها یکی از آخرین جرائم او توهین به آیت الله مهدوی کنی بوده چه می تواند باشد؟

چرا این افراد از کسی که کارنامه سیاهش برای همگان آشکار است حمایت می کنند؟ دلیل این گونه اقدامات در ادامه ایجاد فشار به قوه قضائیه چه می‌تواند باشد؟ و...

البته پاسخ های متعددی می‌توان به این سوالات داد که از مهمترین آن می‌تواند به نحوه برخورد و مواجهه قوه قضائیه با محکومین فتنه 88 اشاره کرد.

موضع قاطع رئیس این قوه و همچنین برخورد دیگر مسئولان قضایی ازجمله مهمترین علل این‌گونه برخوردها با دستگاه قضایی است.

به هرحال انتظار می‌رود قوه قضاییه همچون گذشته در مقابل فشارهای رسانه ای از اجرای قانونی خودداری نکند و با دشمنان ملت و افراد افراطی که به دنبال ایجاد چالش در کشور هستند برخورد قاطع کند چرا که در غیر این صورت این امر تبدیل به یک رویه از سوی ضد انقلاب خواهد شد.
منبع: دادنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم