۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

آخرین وضعیت گودبرداری‌های بابک زنجانی

به دلیل آنکه بابک زنجانی همچنان در زندان به سرمی برد این گودبرداری نیز همچنان بلا تکلیف است اما خوشبختانه مشاور پروژه مقاوم سازی های لازم را به صورت موقت انجام داده که باید بلافاصله فونداسیون ملک اجرایی شود.
کد خبر : ۱۸۶۷۶۱
صراط: محمدسالاری رئیس کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران ضمن بیان این مطلب گفت: شورای شهر در قبال تخلفی که در منطقه ایران زمین رخ داده بود و در منطقه ای مسکونی که تنها مجوز دو طبقه را داشت اما اجازه ساخت 33 طبقه به آن داده شده بود ورود پیدا کرد و با همکاری شورای عالی شهرسازی این مجوز را ابطال کرد.

وی ادامه داد: بر اساس مجوز قوه قضائیه از محل ماده 55 اعتباری لازم برای مقاوم سازی این گود تامین شد و گود تا عمق 15متری در حال پرشدن است و باقی مانده جداره ها مقاوم سازی می شود تا مالک مشخص شود.

سالاری در خصوص گود خیابان شهید خدامی گفت: به دلیل آنکه بابک زنجانی همچنان در زندان به سرمی برد این گودبرداری نیز همچنان بلا تکلیف است اما خوشبختانه مشاور پروژه مقاوم سازی های لازم را به صورت موقت انجام داده که باید بلافاصله فونداسیون ملک اجرایی شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به جلساتی که اعضای شورا با شهردار منطقه 3 داشته اند، گفت: خوشبختانه قوه قضائیه اجازه استفاده از ماده 55 برای مقاوم سازی این گود را نیز داده است.
منبع: مهر