۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

رقم کمکهای مردمی به کمیته امداد در ماه رمضان

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در طول ماه مبارک رمضان بیش از یک و نیم میلیارد ریال کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف جمع‌آوری و در محل خود هزینه می‌گردد.
کد خبر : ۱۸۷۰۲۲
صراط: سعید ستاری با اشاره به فضای معنوی و ملکوتی ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه همکاری مردم نیکوکار بسیار گسترده است وکمک‌های مربوط به صدقه و یا خطر به هر کدام در جای خود محفوظ است به طوری که در سال گذشته مردم نیکوکار بیش از 800 میلیارد ریال فقط در زمینه احکام نیازمندان مشارکت داشته‌اند. و از طریق مساعدت لازم را به عمل آورده‌اند.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین در زمینه حمایت از ایتام، دیدار خیرین و مسئولان با خانواده‌های نیازمند جامعه با محوریت این نهاد و کمک به مردم مظلوم فلسطین و پرداخت فطریه و کفاره در مساجد و مساعدت به آزادسازی زندانیان نیازمند اقدامات گسترده‌ای همه ساله در کشور صورت می‌گیرد و از فضای دل‌انگیز و معنوی ماه مبارک بهره‌برداری می‌شود.

ستاری به کمک یک و نیم‌میلیاردی مردم و خیرین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در طول ماه مبارک رمضان بیش از یک و نیم میلیارد ریال کمک‌های مردمی، صدقات واجب و مستحب در طرح‌های مختلف جمع‌آوری می‌شود و مطابق با نیت بانیان و خیران و واقفین و ضوابط شرعی هزینه می‌شود.

وی در پایان با بیان اشاره به بر پایی جشن رمضان در سراسر کشور همراه با ایجاد بازارچه خیریه خاطر نشان کرد: جشن رمضان به منظور ایجاد نشاط و تقویت همبستگی‌های مردمی و همدردی‌های عمومی و استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که عموم مردم با شرکت در این جشن می‌توانند انواع کمک‌های خود را داشته باشند.