۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

اظهارات سوارز درباره ترک لیورپول

بالاخره داستان تمام شد و خبر حضور لوئیس سوارز در بارسلونا از سوی لیورپولی‌ها تأیید شد تا مهاجم بداخلاق اروگوئه با انتشار بیانیه‌ای در وب سایت این باشگاه رسماً از طرفداران لیورپول خداحافظی کند.
کد خبر : ۱۸۷۰۶۶
صراط: مهاجم محروم تیم ملی اروگوئه که هفته آینده به شهر بارسلونا سفر خواهد کرد تا قراردادی پنج ساله را با تیم اول کاتالان‌ها امضا کند از طرفداران تیم لیورپول با انتشار نامه‌ای خداحافظی کرد.

 در متن نامه سوارز آمده است: با قلبی گرفته و سنگین لیورپول را ترک می‌کنم اما می‌خواهم چالشی جدید را در زندگی حرفه‌ای خود تجربه کنم. بدون تردید حضور در اسپانیا و پوشیدن پیراهن بارسلونا جالب خواهد بود.

او در ادامه این نامه آورده است: بدون تردید هم من و هم خانواده‌ام با خاطرات خوش از زندگی در لیورپول این شهر را ترک خواهیم کرد. بیشتر از هر چیزی طرفداران لیورپول عاشقانه در ذهن من خواهند ماند، آنهایی که همیشه و در همه حال مرا همراهی کردند و با حمایت‌های خود باعث خوشحالی‌ام شدند. آنها را هرگز فراموش نخواهم کرد و امیدوارم مرا همیشه در ذهن داشته باشند.

سوارز در نامه خود همچنین اظهار داشته است: امیدوارم تصمیم من برای حضور در بارسلونا در نظر هواداران لیورپول کاری اشتباه نباشد، چون من و خانواده‌ام همیشه به رؤیای حضور در بارسلونا فکر می‌کردیم و حالا هم خوشحالیم که این رؤیا به حقیقت پیوسته است.

مهاجم جدید بارسا در بخش پایانی نامه‌اش خاطر نشان کرده است: برای برندان راجرز (سرمربی لیورپول) آرزوی موفقیت می‌کنم. او تیم خوبی در دست دارد و مطمئنم در فصل آینده به موفقیت‌های زیادی می‌رسد. از اینکه برای این مربی و لیورپول توپ زده‌ام بسیار خوشحالم و بار دیگر از تمامی طرفداران و اعضای باشگاه تشکر می‌کنم که مرا حمایت کردند.
منبع: تسنیم